Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tämä rikos?

Vierailija
28.02.2023 |

Vastasin äsken eräässä ketjussa, mutta teen tästä oman aloituksen: Työpaikalla ne, jotka pystyvät näkemään muiden työntekijöiden sisään ja ulosleimaukset (koska antavat työsuhteen alussa leimauslätkät) tutkivat sitten huvikseen muiden leimauksia ja kantelevat niistä esimiehelle. Tässä tapauksessa urkinnan kohteelle tuli haittaa, eli vahingoitti häntä. Mihin rikokseen urkkijat syyllistyivät? Jos siis syyllistyivät.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
28.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä haittaa siitä siis tuli, jos et itse ollut syyllistynyt mihinkään?

Ruskea_kielisten omien tutkimusten johdosta jouduin aiheettoman syyllistämisen ja haukunnan kohteeksi. Jouduin jäädä saikulle ja sekin oli sitten paha. Olin jo ennen tuota ollut työpaikkakiusattu, minun tekemisiäni ja sanomisiani vääristeltiin ja suorastaan valehdeltiin muille.

Vierailija
22/24 |
28.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen hoitanut työajanseurantaa yhdellä työpaikallani. Pomotkin kirjaili työajaksi omia menojaan. Mainitsemalla näistä olisin vain tuhonnut omat asiani. Mutta kyllä v..tutti tuurata kun henkilö laittoi ruoka ulos ja oli sen 30min ja sen jälkeen sai odottaa vielä tunnin jostain. Työasia ulos kun kävi hoitamassa lyhyen työasian niin meni yli 4tuntia,jonka jälkeen olikin hiuksetkin hoidettu. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
28.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ne ole mitenkään salaisia :D

Ei olekaan, mutta saako niitä tutkia muut kuin esimies, palkanlaskijat, työntekijä itse. Saako jokainen, kenelle se teknisesti on mahdollista mennä katselemaan muiden tietoja huvikseen? 

Ihan kiinni siitä, miten työpaikalla on ohjeistettu. Jos unohdat leimata, niin miten se korjataan?

Enpä tiedä, en ole unohtanut leimata. Mutta kuka tahansa sen korjaakin, niin tuskin hänkään saa tutkia leimauksia muuten, kuin tuon kyseisen korjauksen osalta.

Vierailija
24/24 |
28.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaverin ei kuulu kytätä kollegojen työaikaa. Sitä saa kytätä vain esimies.

Näin olen asian ymmärtänyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kaksi