Saat loppuelämäsi aikana jatkossa lomailla vain kolmessa ulkomaan lomakohteessa. Mikä on oma rivisi?
Laita vielä tärkeysjärjestykseen eli ekana jonka valitsisit, jos saisi käydä vain yhdessä ja niin edelleen.
Kommentit (123)
Kapkaupunki ja ympäröivä Western Cape
Fuerteventura, dyynit Coralleion lähellä
Berliini, Ich habe mein Herz in Berlin verloren (auch da)
Jokin alppikohde, esim. Ischgl
Rantakohde voisi olla Kroatiasta
Kaupunkikohteena Praha
1. Italia missä 2. koti
2. Englanti
3. kaupungeista myös Istanbul
1. Puerto del Carmen, Lanzarote
2.Giardini Naxos, Sisilia
3.Lidi di Jesolo, pohjois Italia
Italia, Iso-Britannia ja Kanarian saaret.
Ehkä pitäisi kuitenkin valita lähempää, esim. Ruotsi, Norja ja Latvia. Kaukolennoista oon luopunut jo ajat sitten, mutta nykyään jo alkaa neljäkin tuntia lentokoneessa olla kivuliasta.
1. Raja Ampat, Indonesia
2. Lembeh Strait, Indonesia
3. Anilao, Filippiinit
Täällä on hauska käydä tutkimassa suomalaisten luetun ymmärtämistä, lukutaitoa ja ylipäätään älykkyyttä. Olen huolissani. Kohti Amerikkaa mennään, liekö syy internetissä ja someasa vai vaan evoluutiossa.
Vierailija kirjoitti:
Täällä on hauska käydä tutkimassa suomalaisten luetun ymmärtämistä, lukutaitoa ja ylipäätään älykkyyttä. Olen huolissani. Kohti Amerikkaa mennään, liekö syy internetissä ja someasa vai vaan evoluutiossa.
Hups. Toi oma kirotushäröstö menee alkoholin piikkiin 😂
Vierailija kirjoitti:
Intia, Nigeria ja Meksiko. Nuo suuret maat olisi hyvä nähdä jo yleissivistävyyden kannalta.
Kirjoittajan "yleissivistävyydessä" onkin parantamisen varaa
Gardajärvi, paras kaikista, Gran Canaria aina toimiva konsepti ja Viro, lähellä kivaa kaupunki- tai kylpylälomaa varten.
Suomi - Espanja - Kroatia
terveiset Saksasta
1. Kreikka, Rodos= Ystävät ja se tunnelma. Leppoisaa ja helppoa.
2. Teneriffa, Playa de las Americas = Ikuisen kevään saari. Helpponolla ja ilmasto ystävällinen omille sairauksille. Tämä on kotoisa paikka
3. Bulgaria, Sunny Beach= Edullinen ja erilainen. Karu ja kaunis. Monen inhokki, mutta yksi mun lemppareista.