Hei te paljon matkustaneet! Mihin paikkaan olet palannut useita kertoja takaisin?
Kommentit (996)
Useimmiten ole palannut kotiin.
Filippiineillä olen käynyt useasti. Hienot maisemat ja uimarannat. Halpaa. Huono puoli ettei ole suoria lentoja. Manila liian suuri mutta muualla paljon mielenkiintoista nähtävää. Ihmiset ystävällisiä toisin kuin Thaimaassa. Katolinen maa, oikeanpuolinen liikenne, englannilla pärjää hyvin.
Kandahar. Oikein mukava paikka :)
Pattayalla olen käynyt toistakymmentä kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Lentomatkailu pitäisi lailla kieltää. Turha esittää olevansa huolissaan maailman tilasta, kun lentelee loman viettoon. Hävetkää.
Kaipa sitten lakkaat myös tilailemasta ostoksia Amazonista, Ali Expressistä jne? Lentokoneet kuskaa paketteja, matkustajat on vain osasyy lentämiseen.
Pärnu, Viro
Tallinna, Viro
Berliini, Saksa
Costa del Sol, Espanja
Bratislava, Slovakia
Belgrad, Serbia
Karlovy Vary, Tsekki
Thaimaa
Mies-HKI-50 kirjoitti:
Kouvola on kova ja Lohja luxusta.
Mihin unohtui Forssa ?
Etelä-Afrikka. Maailman kaunein alue Kapkaupungin ympäristö.
Etelä-Ruotsiin. Kaunista kulttuurimaisemaa, luontoa ja historiaa.
Jupiterin universumiin ja takaisin 👽
Kotiin olen palannut joka kerta :)
Tokioon ja San Franciscoon. Nizzassa olen käynyt vain kerran, mutta se oli sellainen paikka, johon haluan palata vielä monta kertaa.
Manila. Naisia on paljon, nuoriakin eikä kustannukset isoja.
M45
Vierailija kirjoitti:
Bonairella olen käynyt 4 kertaa, Kuubassa 3, Venezuelassa 3, Prahassa 6, Krabilla 6 ja muualla sit vain kerran. Olen asunut neljässä maassa, pisimpään UAEssä.
Itsekin olen asunut neljässä maassa, myös UAE:ssa. Siis UAE:ssA. Arvostan aloittajan kysymystä, mutta maailma on niin suuri ja aikaa/mahdollisuuksia rajallisesti, harvoin käyn kahdessa uudestaan ellei työ/ystävät tai vastaava velvoita.
Vierailija kirjoitti:
Oletteko muissa langoissa kertomassa kuinka huolissanne olette ilmastonmuutoksesta..?
En ole, mutta voisin periaatteessa olla, koska olen siitä huolissani. Siksi en esim.lennä tai yksityisautoile. Matkustamista on monenlaista ja rakastan sitä!
Itä-Helsingissä koko pienen ikäni. Jännät on ollu reissut.
Kerro ihmeessä mitkä matkakohteet ovat mielestäsi niin hienoja, että hiljenet syvästä kunnioituksesta, kun kuulet jonkun siellä käyneen.
Toivon palaavani vielä Bangkok, Pattaya, Malaga, Torremolinos/Benalmadena, Kreeta, Gran Canaria.