Osaatko olla oman orgasmisihuippu hetkellä hiljaa?
Vai onko se sinulle kuinka vaikeaa/mahdotonta/tms ehkä?
Monet ihmiset korkeintaan pitävät jotainpientä ininää eli äänentapaista silloin. Onko se jotain tukahdettuatunnetta, sisäistä pidättyvyyttä silloin?
Kommentit (9)
Kun teinit häärää yömyöhään keittiössä, sitä on pakko yrittää tukahduttaa äänet. Ei se sinänsä vähennä orgasmin voimakkuutta millään tavoin. Vaikeinta on silloin kun mies nuolee, ja katoan jonnekin nautinnon usvaan, ja kuulemma aina alan voihkia ja/tai hengittää äänekkäästi orgasmin lähestyessä.
Aika hankalaa se on, vähentää nautinoa jos joutuu pidättelemään.
Luulin osaavani, mutta minulla taitaa taju hämärtyä silloin. Kotivideolta näen, että ääntä tulee, milloin kovaa huokailua tai valitusta, milloin avunhuutoja. Apua-huudot ovat muuttuneet muuksi, kun tajusin, että kohta on Karhuryhmä oven takana ja tulee raamit kaulassa sisälle. Nyt olen opetellut huutamaan miesystävän etunimeä. Sekös ilahduttaa häntä.
Mun vaimo on myös ihan toivoton tapaus äänensä hillitsemisessä huipun tullessa. Nykyään seksiä vain siten, et ollaan kahden kesken asunnossa. Vuosien varrella harrastettu "salapanoja", kun vieraita/oltu kylässä ja saatu seuraavana aamuna siitä pieniä hymähtelyjä ja kavereiden kuittailuja.
Wau, taitaa miehesi heti perään sitten laueta?
No pöh, ihan helposti osaan pitää suuni kiinni, en katoa mihinkään toiseen ulottuvuuteen, enkä halua häiritä naapureita. Filmausta tuommoinen.
Aidosti asiaa tarkasteltuani ja verrattuani sitä toiseen lempilapseen: rakasteluun ja onanoimiseen? Mitä sitten omaan lempimiseeni tulee niin en koe näillä kahdella lempimistyylillä kovinkaan merkittäviä eroja.
En ruumiillisen stimulaation tai vokaalisen puolen, tahi nautinnon suhteen? Joo ei. Mitään merkittävää eroa tavassani hoitaa hommat. Näin toki vain mulla.
Olen blondi, ja tästä mieheni on minua joskus huomauttanut. Kysyy sen jälkeen, mitä eroa on blondilla ja kanalla. Tietääkö joku?
Osaan. Opittu mahdollisesti jo nuorena, enhän minä olisi voinut joka kerta mölytä runkatessa. Tai sitten ei ole edes tarvinnut opetella ja se on tullut itsestään. Vaikeaa sanoa kun siitä on yli 25 vuotta.