Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos haluaa ostaa luonnonkosmetiikkaa, mutta boikotoida Ruohonjuurea

Vierailija
27.02.2023 |

niin mistä kantsis ostaa tuotteet? Ruohonjuuri on rosvo.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luontaistuotemyymälöitä on, netistä voi tilata.

Vierailija
2/12 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ostan omani Sokokselta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja niitä samoja ruohonjuuren tuotteita on myynnissä ihan omassa lähi cittarissa. Joten joskus oon sieltäkin napannut mukaan.

Vierailija
4/12 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on juurea?

Se on juurta.

Vierailija
5/12 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen tilannut useamman vuoden sinunapteekki nimisestä verkkokaupasta, aika laaja valikoima eri merkkejä.

Vierailija
6/12 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen tilannut useamman vuoden sinunapteekki nimisestä verkkokaupasta, aika laaja valikoima eri merkkejä.

Ja paljon halvemmalla kuin muissa kaupoissa! Mäkin tilaan täältä.

Vierailija
7/12 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin tulossa kirjoittamaan samaa. Sinunapteekissa hyvä valikoima. Itse tilaan Mossan ja Madaran tuotteita. Olen laskenut hintaeron esim Sokokseen ja Sokos ryöstöhinnoissa. Sinunapteekista saa esim Mossan voiteita vähän yli 10 euron hintaan. Sokoksessa taas maksoi viimeksi ainakin 16 euroa. Tuossa on paljon hintaeroa. Ja saa tuotteita ihan ns tavallisella päiväyksellä ja silti alella eli eivät ole mitään "päiväysmennyt" tuotteita. Niitäkin toki sieltä saa halvalla.

Vierailija
8/12 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vinkeistä! Sokkarilta sais bonusta, mutta onko tuolla apteekeissa kalliimpaa vai edullisempaa kuin Sokoksella? Madara on mun lempimerkki

Vierailija
9/12 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos vinkeistä! Sokkarilta sais bonusta, mutta onko tuolla apteekeissa kalliimpaa vai edullisempaa kuin Sokoksella? Madara on mun lempimerkki

Edullisempaa.

Vierailija
10/12 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin kirjoittaa, että jos haluat ostaa Madaraa niin kyllä se on noin 5-6 euroa ainakin halvempaa per tuote monesti kuin Sokoksella. Tuotteiden hinta toki vaihtelee, mutta tuolla Sinunapteekissa melkein joka tuote on aina alessa.

Vierailija
11/12 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Madara BITTER HONEY kosteuttava saippua 500ml

Sokos 22,90 €

Sinunapteekki 15,90 €

Hyvinvoinnin tavaratalo 15,96 €

Vierailija
12/12 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi herranen aika taas miten avutonta touhua.

On tuhansia paikkoja mistä voit ostaa luottotuotteesi, jos Ruohonjuuri ei kelpaa. Sulla näyttää olevan jokin älylaite, niin ei ku Googleen laitat tuotteen nimen, ja saat vaikka mitä firmoja esiin. Luonnonkosmetiikkaa myy myös esim. Life, Emotion, Tokmannilla (netti ja itse kauppa) on jotain, samoin Prisma ja Cittari.

Madaralla on muutaman kerran vuodessa alemyynti, joten kannattaa seurata heidän sivujaan somessa. Monessa muussakin suositussa nettikaupassa (Twistbe, House of Organic, Jolie, Greendeal näin muutaman sanoakseni) on erilaisia alepäiviä tai viikkoja, jolloin saa huomattavasti halvemmalla tuotteita. Osassa noissa myydään myös näytepakkauskokoja, joten kalliimmilta hutiostoksilta välttyy.

Itse suosin kans Sinunapteekkia, koska se on edullinen. Ainut huono puoli on se, että merkit ja tuotteet vaihtelevat, joten välttämättä muutaman kuukauden kuluttua et enää saa sitä tuotetta mihin ihastuit. Toki voi taas myöhemmin tulla takaisin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan viisi