Levitätkö meikkivoiteen sormin kasvoille vai
Kommentit (17)
Sormin levittelen, aiemmin kyllä käytin aina meikkisieniä mut nyt en oo jaksanu hommata niitä vähään aikaan.
Sormilla, koska siten saan parhaan tuloksen. Sientä aina välillä erehdyn kokeilemaan, ja tuntuu että sieni imee hirveästi voidetta ja levitys vaikeampaa, plus sienen pesusta tulee ylimääräistä vaivaa. Sivellintä en ole koskaan kokeillut. Kaikkiaan sormet tuntuvat kätevimmiltä.
En levitä ollenkaan, kun on halua pilata ihoani.
Sormilla. Ennen oli sieni ja lopputulos oli mielestäni paljon sotkuisempi sillä.
Mulla on tämä! On ihan huipputuote!
https://realtechniques.com.au/products/miracle-mixing-sponge
Ensin käsin ja sen jälkeen sienellä, sillä saa tasaisen lopputuloksen ja ylimääräisen meikkivoiteen pois. Täällä ihmisillä on huonot meikkisienet käytössä, jos tulos on huono niiden kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Sormilla, koska siten saan parhaan tuloksen. Sientä aina välillä erehdyn kokeilemaan, ja tuntuu että sieni imee hirveästi voidetta ja levitys vaikeampaa, plus sienen pesusta tulee ylimääräistä vaivaa. Sivellintä en ole koskaan kokeillut. Kaikkiaan sormet tuntuvat kätevimmiltä.
Cushionien mukana olevien tyyliset sienet eivät ime voidetta. Tykkään niistä muutenkin enemmän kuin sellaisista paksuista.
Käytän kabukisivellintä. Aiemmin käytin Miracle spongea, mutta siveltimellä saan vielä luonnollisemman lopputuloksen.
Vierailija kirjoitti:
En levitä ollenkaan, kun on halua pilata ihoani.
Miten niin pilata? Ennemmin sellainen iho pilaantuu, jota ei suojata eikä hoideta mitenkään.
Laitan meikkisudilla. Ihan oma tuli meikkivoiteen mukana.
Sormilla. On mulla siveltimet ja sieniä ja niitä käytän välillä ja aina palaan levittämään sormilla. Mielestäni tarkin ja tasaisin lopputulos.
Siveltimellä. Sillä saa laajentuneet ihohuokoset helposti peittoon ja muutenkin luonnollisinta jälkeä. Mattaisimpiä meikkivoiteita ei voi levittää siveltimellä, eikä tietysti jotain joe blascoa tms. Tämä on paras ja kulttituote:
https://www.bangerhead.fi/it-cosmetics-heavenly-luxe-complexion-perfect…
Paksulla siveltimellä pyöritellen.
Sormin. Käytän sitä vain kevyesti peittämään couperosaa poskilla. En halua paksua enkä koko kasvot peittävää tasaväristä naamiota.
Nyt käytän meikkivoidetta, josta ei ole valmiiksi mulle sopivaa sävyä olemassa. Olen ostanut siitä vaaleamman ja tummemman sävyn ja sekoittelen sormin kämmenselällä sopivan värin. Kun sormet siinä likaantuu jo valmiiksi, niin levitän meikkivoiteen sitten samalla kasvoillekin sormin. Jos ei tarvitsisi sötkötellä, käyttäisin sivellintä.