Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten voisin saada mieheni kanssa yhdessä orgasmin?

Vierailija
27.02.2023 |

Pitkä suhde takana, 15 vuotta, siinä mies sai minulle orgasmin sormilla samalla kun oli takaa päin lusikassa sisälläni.

Nyt tapasin uuden miehen jolle seksi on tärkeää, ilmeisesti myös se että minä saan ja jo ensimmäisellä kerralla kokeilimme kaikenlaista. Nyt koen asiasta paineita ja haluaisin itsekin saada ns yhdessä.

Olen jo kolmekymppinen ja erittäin kokenut, mutta orgasmi ei ole koskaan ollut niin tärkeä. Nautin suutelustakin jo paljon.

Välillä tunnen sisälläni kohdan joka tuntuu hyvältä, mutta pääosin kiihotun klitoriksesta. En ole dildollakaan löytänyt paikkaa sen tarkemmin.

Onko jotain asentoja joita suositella??

Kommentit (97)

Vierailija
81/97 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen aina vaihtanut naista joka ei saa yhdynnässä orgasmia. Olemme silloin liian eriparisia ja naisen pitäminen tyytyväisenä on silloin paljon työläämpi homma. Lisäksi yhdyntä sellaisen naisen kanssa,joka ei pidä yhdyntää arvossaan ja janoa sitä, ei oikein iske. Jos nainen ei saa yhdynnässä, niin minä en vaan syty eikä ole kemiaa.

Mistä olet päätellyt, ettei nainen pidä yhdynnästä tai nauti siitä, vaikkei aivan maalin pääsiskään vain sillä? Aika itsekäs katsantokanta sinulla. Jos rakastut naiseen (kykenetkö rakastamaan?) niin jätätkö hänet tuon syyn vuoksi, vaikka voisit muutoin antaa ja saada paljonkin nautintoa. Erikoista.

Sellainen nainen joka ei saa yhdynnässä, ei pysty tuottamaan minulle niin paljoa nautintoa. Nainen joka pitää seksikkäänä että teen remppahommia ja muuta, hänen tulee olla puolestaan hyvä siellä keittiössä. Niin se vaan on ja olen ennemmin sinkku kuin paskan naisen kanssa. Tässä ei ole mitään muuta erikoista muuta kuin se, että oletat naisen antavan minulle jotain vain siksi että on nainen. On huonoja naisia ja hyviä naisia, minä suosin niitä hyviä, pillun omistaminen ei tee ketään hyväksi.

Vierailija
82/97 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset ovat kyllä hauskoja. Hermostuvat siitä jos mies valitsee itsellensä mieleisensä naisen. Mikä helkkarin järki olisi valita sellainen nainen joka ei miellytä? Voisko joku nainen vastata tähän ihan suoraan, eikä kierrellä ja kaarrella?

Kyllä tämä pätee yhtä lailla molempiin sukupuoliin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/97 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuskin nainenkaan valitsee sellaista miestä, joka haluaa vain omaa tyydytystään, eikä välitä naisensa haluista. Ja jos tämä on räksytystä, niin antaa olla vain. Olen todella ilolla huomannut, että naiset aktivoituneet täällä vihdoinkin puhumaan omasta puolestaan!!! Seksi ja orgasmit eivät kuulu vain miehille. Onneksi nuo "me miehet" kanta on vähemmistönä.

Vierailija
84/97 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tuskin nainenkaan valitsee sellaista miestä, joka haluaa vain omaa tyydytystään, eikä välitä naisensa haluista. Ja jos tämä on räksytystä, niin antaa olla vain. Olen todella ilolla huomannut, että naiset aktivoituneet täällä vihdoinkin puhumaan omasta puolestaan!!! Seksi ja orgasmit eivät kuulu vain miehille. Onneksi nuo "me miehet" kanta on vähemmistönä.

Jokainen valitsee sellaisen kun valitsee, eikä mua kiinnosta mitkä ne kriteerit ovat. Mitä miehiä tarkoitat?

Vierailija
85/97 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"me miehet emme pidä" jne jne

Vierailija
86/97 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset ovat kyllä hauskoja. Hermostuvat siitä jos mies valitsee itsellensä mieleisensä naisen. Mikä helkkarin järki olisi valita sellainen nainen joka ei miellytä? Voisko joku nainen vastata tähän ihan suoraan, eikä kierrellä ja kaarrella?

Parinvalinnassa kannattaa olla varsin tarkkana. Ehkäisee paljon mielipahaa ja ongelmia. En ymmärrä minäkään, miksi pitäisi valita sellainen joka ei miellytä?

Vierailija
87/97 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä haluan että nainen tulee yhdynnässä ja tämä tarkoittaa naiselle ENEMMÄN orgasmeja, joten en taida kuulua näihin miehiin.

Vierailija
88/97 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palstaa lukeneena aika moni on valinnut itselleen juuri kuvailemasi miehen. Ja jatkaa vaan sellaisen kanssa.

Me oikeat panomiehet emme ymmärrä tällaista lainkaan. Miksi jatkaa suhteessa, jossa iso osa tärkeimmistä asioista jää saavuttamatta. Ikävä kyllä me oikeat panomiehet todellakin olemme vähemmistönä. Mutta eipä meitä jokaiselle halukkaalle riittäisikään. Siksi emme tyydy ongelmatapauksiin. Emme mekään saisi heistä täyttä nautintoa.

Vierailija
89/97 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen aina vaihtanut naista joka ei saa yhdynnässä orgasmia. Olemme silloin liian eriparisia ja naisen pitäminen tyytyväisenä on silloin paljon työläämpi homma. Lisäksi yhdyntä sellaisen naisen kanssa,joka ei pidä yhdyntää arvossaan ja janoa sitä, ei oikein iske. Jos nainen ei saa yhdynnässä, niin minä en vaan syty eikä ole kemiaa.

Mistä olet päätellyt, ettei nainen pidä yhdynnästä tai nauti siitä, vaikkei aivan maalin pääsiskään vain sillä? Aika itsekäs katsantokanta sinulla. Jos rakastut naiseen (kykenetkö rakastamaan?) niin jätätkö hänet tuon syyn vuoksi, vaikka voisit muutoin antaa ja saada paljonkin nautintoa. Erikoista.

Ei ole vain sitä kemiaa. Turha tätä on parkua, en minä sellaisen naisen kanssa suhteeseen ala.

Huono tyyli naida jos ei nainen ikinä saa yhdynnässä. Kaikenlaisia nylpyttäjiä riittää. Ei kropassa kunto riitä kunnon liikkeisiin.

Vierailija
90/97 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No masturboi sitten!

Vierailija kirjoitti:

Ehdotan, että käytät omia sormiasi siinä samalla. Miksi sen olisi oltava juuri mies, joka sen orgasmin tekee?

No mitä järkeä seksissä on miehen kanssa, jos mies ei tee orgasmia? Jos nainen tekee itse orgasmin, niin samapa se on masturboida.

Mitäpä järkeä on seksissä naisen kanssa, joka vaan on pantavana? Siinä joutuu itse tekemään työt. Sama se on sitten masturboida.

Vierailija
91/97 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka on sen naulannut totuudeksi, että se miehen tapa saada orgasmi on se oikea, ja naisen väärä? Se klitoris on kuitenkin terskan vastine.  Tätä miesten tapaa vaan uskoteltu aina naisille.

Vierailija
92/97 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka on sen naulannut totuudeksi, että se miehen tapa saada orgasmi on se oikea, ja naisen väärä? Se klitoris on kuitenkin terskan vastine.  Tätä miesten tapaa vaan uskoteltu aina naisille.

Ei meille oikeille panomiehille olekaan mitään väliä miten kukakin omansa saa. Siksi emme jaksakaan jauhaa tästä asiasta, jolla ei oikeasti ole meille mitään merkitystä. Vain sillä on merkitystä, että saa omansa.

Ja meidän oikeiden panomiesten kanssa jokainen joka pystyy orkun saamaan, myös saa sen. Tavalla tai toisella. Meillä kyllä riittää variaaioita orkkujen tuottamiselle. Naiset ovat erilaisia, joten työkalupakistamme löytyy kyllä konsteja. Lisäksi emme katsele kelloa ja seksi on ohitse vasta molempien saatua omansa.

Siksi elämä kanssamme on mukavaa, eikä ihan pienistä asioista synny riitaa. Toisaalta meidän ei tarvitse suostua kuuntelemaan turhaa ja tyhjänpäiväistä nalkutusta jostain pikku asioista. Hyvin tyydytetty nainen ei jaksa nalkuttaa.

Vierailija
93/97 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä ainakin saan paljon orgasmeja, kun mieheni antaaniitä moni tavoin päivässä. Jos saisin vain naimalla, ei onnistuis! Eihän aikuinen mies jaksa panna 4 - 5 kertaa päivässä, jollei ole nuori  kolli.Tänäänkin saanut jo nyt 4 kertaa. Nautin.

Vierailija
94/97 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä ainakin saan paljon orgasmeja, kun mieheni antaaniitä moni tavoin päivässä. Jos saisin vain naimalla, ei onnistuis! Eihän aikuinen mies jaksa panna 4 - 5 kertaa päivässä, jollei ole nuori  kolli.Tänäänkin saanut jo nyt 4 kertaa. Nautin.

Hyvä, että dildosi on väsymätön tyydyttäjä. Niillekin on paikkansa ja tässä tapauksessa sun haarojesi väli.

Kuumia hetkiä tulevaisuudessa.

Vierailija
95/97 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei meille oikeille panomiehille olekaan mitään väliä miten kukakin omansa saa. Siksi emme jaksakaan jauhaa tästä asiasta, jolla ei oikeasti ole meille mitään merkitystä. Vain sillä on merkitystä, että saa omansa.

Ja meidän oikeiden panomiesten kanssa jokainen joka pystyy orkun saamaan, myös saa sen. Tavalla tai toisella. Meillä kyllä riittää variaaioita orkkujen tuottamiselle. Naiset ovat erilaisia, joten työkalupakistamme löytyy kyllä konsteja. Lisäksi emme katsele kelloa ja seksi on ohitse vasta molempien saatua omansa.

Siksi elämä kanssamme on mukavaa, eikä ihan pienistä asioista synny riitaa. Toisaalta meidän ei tarvitse suostua kuuntelemaan turhaa ja tyhjänpäiväistä nalkutusta jostain pikku asioista. Hyvin tyydytetty nainen ei jaksa nalkuttaa.No sehän kiva kuulla. Luulin äskenlukeneeni, ettei sellaisella naisella "tee mitään" joka ei pelkällä yhdynnällä saa. Taisin lukea väärin...

Vierailija
96/97 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En millään dildolla saa, miehen sormet , kalu ja kieli ovat parhaat tavat saada. Yhdessä ja erikseen. Täsä ainainennaisten dissaus on hirvittvää..ajattelnnuoria tyttöjä ja nuoria naisia..heille kovia paineita taas . Niin väärin. Arvostaisitte miehet naisten monia eri tapoja saada orgasmeja ja nautintoa. Pitäväthän miehetkin suikkareista ja runkkauksista ym. Pitäskö nämä lopettaa?

Vierailija
97/97 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En millään dildolla saa, miehen sormet , kalu ja kieli ovat parhaat tavat saada. Yhdessä ja erikseen. Täsä ainainennaisten dissaus on hirvittvää..ajattelnnuoria tyttöjä ja nuoria naisia..heille kovia paineita taas . Niin väärin. Arvostaisitte miehet naisten monia eri tapoja saada orgasmeja ja nautintoa. Pitäväthän miehetkin suikkareista ja runkkauksista ym. Pitäskö nämä lopettaa?

Me oikeat panomiehet rakastamme naisia, jotka saavat monella eri tavalla. Se takaa sen, että seksi ei muutu tylsäksi ja aina samaa kaavaa toistavaksi toiminnaksi. Sellaisia naisia me rakastamme ja seksi heidän kanssaan on ihanaa.

Sen sijaan aina samalla kaavalla tuotetut orkut saavat meidät pitkästymään. Mutta kaikkein pahin turn off on nainen, joka ei uskalla kokeilla mitään uutta. Sellaisen kanssa emme pitkään aikaamme tuhlaa vaan seilaamme uusille apajille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän seitsemän