Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten voisin saada mieheni kanssa yhdessä orgasmin?

Vierailija
27.02.2023 |

Pitkä suhde takana, 15 vuotta, siinä mies sai minulle orgasmin sormilla samalla kun oli takaa päin lusikassa sisälläni.

Nyt tapasin uuden miehen jolle seksi on tärkeää, ilmeisesti myös se että minä saan ja jo ensimmäisellä kerralla kokeilimme kaikenlaista. Nyt koen asiasta paineita ja haluaisin itsekin saada ns yhdessä.

Olen jo kolmekymppinen ja erittäin kokenut, mutta orgasmi ei ole koskaan ollut niin tärkeä. Nautin suutelustakin jo paljon.

Välillä tunnen sisälläni kohdan joka tuntuu hyvältä, mutta pääosin kiihotun klitoriksesta. En ole dildollakaan löytänyt paikkaa sen tarkemmin.

Onko jotain asentoja joita suositella??

Kommentit (97)

Vierailija
1/97 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdotan, että käytät omia sormiasi siinä samalla. Miksi sen olisi oltava juuri mies, joka sen orgasmin tekee?

Vierailija
2/97 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehdotan, että käytät omia sormiasi siinä samalla. Miksi sen olisi oltava juuri mies, joka sen orgasmin tekee?

Ei tietenkään tarvitsekaan olla! Mutta hän oli niin innokas :D

Mietin että antaisiko tuo osviittaa että välillä sormella tuntuu sisälläni jotain, mutta mikään asento seksissä ei sitä tuo esille. Miehellä on iso XD

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/97 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisenko se pitäis aina sopeutuamihen mukaan? SEhän on itsetyydytystä sitten. Vetäköön mies sitten käteensä samalla kun sormetta anistaam tai antaa suusekesillä orgasmin. Miksi AINA naisen pitäisi!? Sormet klitoriksella on AIVAN eri kuin omat sormet. Jo se, että mies haluaa naisensa nauttivan, plus intiimiys.

Vierailija
4/97 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan sitä kaikenlaista suristinta saatavana, joilla voi klitorista hyväillä.

Vierailija
5/97 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en sais yhdynnän aikana ikinä jos en tekisi sitä itse. On ainakin omalla kohdallani ihan mahdotonta opettaa toiselle mistä kohtaa pitää koskea ja millä rytmillä, millä voimakkuudella. Ja kun kaikki edelliset vielä vaihtelee päivän mukaan. Valitettavasti minuun ei ole sellaista patenttiratkaisua että laukean aina kun tekee tavalla X. Tämän faktan kun olen hyväksynyt, niin saan joka kerta aivan taatusti.

Vierailija
6/97 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oletteko kokeilleet tuossa samassa asennossa jossa olet saanut aikaisemminkin?

Vierailija
7/97 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisenko se pitäis aina sopeutuamihen mukaan? SEhän on itsetyydytystä sitten. Vetäköön mies sitten käteensä samalla kun sormetta anistaam tai antaa suusekesillä orgasmin. Miksi AINA naisen pitäisi!? Sormet klitoriksella on AIVAN eri kuin omat sormet. Jo se, että mies haluaa naisensa nauttivan, plus intiimiys.

Ensinnäkään kaikki naiset ei pidä miehen sormista klitoriksen alueella. Toisekseen se ei edes ole mahdollista kaikissa asennoissa. Esim nyksä ei ole ikinä saanut orgasmia jos minä olen sormilla hyväillyt klitorista. Exä taas sai vain jos hyväilin klitorista. Tosin nyksä saa orgasmin panemalla ilman että erikseen tarvitsee klitorikseen kummankaan koskea. Itse ei koskisi itseensä minun läsnäollessa.

Vierailija
8/97 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää lusikkaan, ja siinä mies voi helposti hyväillä klitorista, ja paljon liukkaria mukaan! Ja neuvo miten haluat: hiljaa ja hellästi kitoriksen pyöritystä, ylös alas, tai sivuiitain, aina hellästi. Aktin aikana voi myös omalla äänellä kerto miskä tuntuu hyvälle mikä ei. Oma mies joskus kiihtyy niin, että painaa liikaa, silloin sanon vain, ei noin kovaa, tai jos tuntuu jumalaiselta sanon vaan huoakiluja. Kyllä ne perille menee, ihan aina. Mieskin anataa minulle välillä ohjeita, ihan kädellä tai vaikka "älä lopeta vielä" yms. Meillä kyllä pitkä ja välitön suhde. Jokainen kerta on erilainen kyllä, ja se om ihan rikkaus.

Vierailija
9/97 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hommatkaa ne orkut ensin ilman munaa!Siis suulla ja sormin! Kumpikin tekee toiselle niin kauan, että oppii tietämään mistä toinen pitää! Olette siis lähekkäin ja hiplailette! Vain harjoitus tekee mestarin!

Vierailija
10/97 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saa sitä sitten olla ilmankin, jos itse ei halua asian eteen mitään tehdä. Omapahan on ongelma.

Vierailija
11/97 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tietenkään tarvitsekaan olla! Mutta hän oli niin innokas :D

Mietin että antaisiko tuo osviittaa että välillä sormella tuntuu sisälläni jotain, mutta mikään asento seksissä ei sitä tuo esille. Miehellä on iso XD

Onnittelut isomunaisesta miehestä. Se on jo puoli voittoa. Nyt sinun  pitää vaan päästä eroon vanhoista tottumuksista, joihin jouduit pikkumunaisen kanssa. Lusikkaa ja käsikopelointia, voi surkeutta!

Sinun pitää nyt hyödyntää ison munan edut. Kokeilkaa kaikkea, josta olet pienimunaisen kanssa jäänyt paitsi. Ota mielikuvaharjoittelu avuksi:  " nyt mua oikeesti pannaan herkulla, jonka harvat saa kokea". Vapauta mielesi ja lantiosi siihen maanjärisyttävään orkkuun, jonka vain jättimuna voi naiselle tarjota.

Alkoiko nesteet jo virtaamaan? Hae miehesi ja tartu taikasauvaan, joka räjäyttää mielesi!

M25

Vierailija
12/97 |
28.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika outo ajatus , että ei itse voi yhtään osallistua, väkisin tulee lahna mieleen! Miten se vois onnistua, jos kumpikaan ei halua vaikka liikuttaa lantiotaan? Siis jos oikeesti haluaa sen orkun, eikä niin että kaikki on äkkiä ohi!

Vierailija
13/97 |
28.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saa sitä sitten olla ilmankin, jos itse ei halua asian eteen mitään tehdä. Omapahan on ongelma.

Juu, saa tuolla tavalla ajatteleva mies ainakin olla ilman. 😄 Itse ainakin masturboin yksin ja toisen kanssa tykkään toisen kosketuksesta. Aika tylsää on seksi jos kumpikin vaan räplää itteään eikä kiinnosta toiselle tehdä mitään. 🤣

Vierailija
14/97 |
28.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika outo ajatus , että ei itse voi yhtään osallistua, väkisin tulee lahna mieleen! Miten se vois onnistua, jos kumpikaan ei halua vaikka liikuttaa lantiotaan? Siis jos oikeesti haluaa sen orkun, eikä niin että kaikki on äkkiä ohi!

Juu, lahnahan se joka ei räplää itteään märäksi ja miehen nylpyttäessä räplää klitoristaan jotta laukeaa.

Vierailija
15/97 |
28.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs pakkose onottaa asento, jossa se mies ei pysty samalla naistaan sormettamaan. Eöi miesedellä ainavaan. Jos mies haluaa naiselleen orgasmin tekee hän sen niin kuin on mahdollista. APhän sanoi, että exä osasikin juuri noin, ja nyt se isomunaisempi ei. Joten lakatkaa höpöttämästä sen kullin koon ylistäminen, kyllä ne on muut taidot jotka meinaa.

Vierailija
16/97 |
28.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mitä järkeä seksissä on miehen kanssa, jos mies ei tee orgasmia? Jos nainen tekee itse orgasmin, niin samapa se on masturboida.

Vierailija
17/97 |
28.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksi et sanoa tälle miehelle, että haluat yhdyntää lusikassa ja pyydät miestä samalla hyväilemään klitoristasi?

Vierailija
18/97 |
28.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mitä järkeä seksissä on miehen kanssa, jos mies ei tee orgasmia? Jos nainen tekee itse orgasmin, niin samapa se on masturboida.

Mitäpä järkeä on seksissä naisen kanssa, joka vaan on pantavana? Siinä joutuu itse tekemään työt. Sama se on sitten masturboida.

Vierailija
19/97 |
28.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri niin! Kyllä minäkin vaadin palvelua enkä halua oman nautintoni eteen tehdä mitään.

Vierailija
20/97 |
28.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu, saa tuolla tavalla ajatteleva mies ainakin olla ilman. 😄 Itse ainakin masturboin yksin ja toisen kanssa tykkään toisen kosketuksesta. Aika tylsää on seksi jos kumpikin vaan räplää itteään eikä kiinnosta toiselle tehdä mitään. 🤣

Sulla pikkusella menee nyt seksi ja runkkailu ihan sekaisin.

Kerroppas tähän, missä asennoissa miehelle on helppoa se klitoriksen hinkkaus. Ei monessa. Minä ainakin haluan panna vähän useammassakin asennossa, kuin vain lusikassa. Ja jos mä haluaisin täysillä keskittyä nautintooni, niin silloin ei klitorista hinkkailla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yhdeksän