Miksi jäit seksittömään liittoon?
ja mistä voimia jatkaa, salasuhde vai tyytyminen siihen että ei seksiä eikä läheisyyttä enää tässä elämässä
Kommentit (12)
Tietenkin jokainen voi miettiä kumpi on luuseri
Hiljaista pitelee.
Ettekö uskalla vai ettekö vain kehtaa?
Jäin odottamaan josko ne seksihalut palaisivat naiselle lapsen syntymän jälkeen. Eivät palanneet, joten erosin ja nyt elämä hymyilee ja siihen kuuluu paljon monipuolista seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Lapset ja laina
Lapset ja laina eivät estä eroamista.
Mutta oma saamattomuus estää. Eroatko sitten kun lainat on maksettu, lapset maailmalla ja itse 60?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapset ja laina
Mutta oma saamattomuus estää. Eroatko sitten kun lainat on maksettu, lapset maailmalla ja itse 60?
Tässä on on vielä 3 vuotta yhdessä maksettavaa lainaa jäljellä. Talon omistus 100 % minun. Sitten kun laina on maksettu niin on varaa heittää pihtaaja pihalle ja maksaa elatusmaksuja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapset ja laina
Tässä on on vielä 3 vuotta yhdessä maksettavaa lainaa jäljellä. Talon omistus 100 % minun. Sitten kun laina on maksettu niin on varaa heittää pihtaaja pihalle ja maksaa elatusmaksuja
Varaudu vaan siihen, että sen pihtaajan ulos heittäminen ei ole ihan niin helppoa, kun täällä nyt isottelet.
Vierailija kirjoitti:
Avoliitto kyseessä
Rupee vaan hyvissä ajoin ottamaan asioista selvää. Käytät kaiken sen seksistä jäävän ajan tohon, niin olet sitten hyvin valmiina kolmen vuoden päästä.
Onhan tässä vielä 3 vuotta aikaa tilanteen parantua mutta jos ei parannu niin kai tuo erosuunnitelma on otettava käyttöön. Ja ei tämä liitto täysin seksitön ole. pari kertaa kuussa tällä hetkellä mutta aivan mitäänsanomatonta pikaseksiä
Vierailija kirjoitti:
Onhan tässä vielä 3 vuotta aikaa tilanteen parantua mutta jos ei parannu niin kai tuo erosuunnitelma on otettava käyttöön. Ja ei tämä liitto täysin seksitön ole. pari kertaa kuussa tällä hetkellä mutta aivan mitäänsanomatonta pikaseksiä
Kuvitteletko onneton, että se itsestään paremmaksi muuttuu. Ei muutu. Vaimosi haluaa ovulaatioseksiä paristi kuukaudessa ja se riittää hänelle.
Otapa selvää osuuko seksit ovulaation aikoihin ja jos osuu, niin älä anna silloin yhtään mitään. Silloin pelaatte samoilla säänöillä.
Pian saadaan kaikkien luusereiden selitykset luettaviksi. Tuskin maltan odottaa.