Miten toimin kun naapurin rakit vie hermot!
Haukkumista taukoamatta monta tuntia!
Aina kun jäävät keskenään.
Kommentit (51)
Tuo koirien vihaaminen on sairasta, aiheutat koirien haukkumista ihan omalla käytökselläsi.
Ei ne muuten hauku kuin kun vihamieliset ihmiset ärsyttävät, tiedän kun omia koiriani syytettiin samalla tavalla, niin alakerta hakkasi pattereita jotta saa haukkumaan. Ei ne koskaan edes haukahtaneet kun olin kotona kuuntelemassa.
Vierailija kirjoitti:
Tuo koirien vihaaminen on sairasta, aiheutat koirien haukkumista ihan omalla käytökselläsi.
Ei ne muuten hauku kuin kun vihamieliset ihmiset ärsyttävät, tiedän kun omia koiriani syytettiin samalla tavalla, niin alakerta hakkasi pattereita jotta saa haukkumaan. Ei ne koskaan edes haukahtaneet kun olin kotona kuuntelemassa.
Hölmö. Eihän ne koirat monestikaan silloin haukahtele kun omistaja on paikalla. Kun ovat yksin, räksytys onkin sitten tauotonta.
Miten minä voisin aiheuttaa mitään.
Enhän edes näe rakkeja.
Kuulen sen raivokkaan haukkumisen.
Ap.
Pistä semmonen mekkala päälle että saa rakkien omistajatkin tietää mitä on kun hermostuu.
Kotirauhan rikkominen. Nauhoita todisteita. Muuten ei mene läpi.
Tee valitus kotirauhan häirinnästä isännöitsijälle, itse olen tehnyt ja rakki hiljeni välittömästi. Ovat myös vuokralla, häädön peruste jos eivät noudata talon ohjeita. Eläimet eivät saa häiritä muita asukkaita, tämähän on nyt ihan selviö. Tuo on kotirauhan häirintää, ettekö ihmiset tiedä omia oikeuksianne, netistä löytää kyllä tiedot ihan kaikkeen kun hakee.
Vierailija kirjoitti:
Kotirauhan rikkominen. Nauhoita todisteita. Muuten ei mene läpi.
Ei tarvitse nauhoittaa yhtään mitään, teet vain isännöitijälle valituksen kotirauhan häirinnästä.
Vierailija kirjoitti:
Asutaan kerrostalossa.
Ap.
Oma pikku lokero, heh heh
Hauska sattuma, että mulle tuli juuri vuokrafirmalta sähköposti otsikolla: mitä tehdä jos naapurin koira häiritsee?
Ohjeina oli että yhteys isännöitsijään, mutta sitä ennen voi informoida koiran omistajaa metelistä. Kaikki eivät tiedä että koira mekkaloi omistajan poissaollessa.
Tämähän on fiksu neuvo. AP lentää itse asunnosta pihalle :(