Kumppani vie hapen jatkuvilla viesteillä ja änkeämällä
Onko normaalia? Seurustelukumppani tulee koko ajan iholle ja jos ei nähdä niin hän tekee sen viesttittelemällä ja soittelemalla. Hän saattaa soittaa minulle kolmekin kertaa päivässä ja sydänviestejä, kaikenlaisia seks vihjailuja tulee joka päivä useita. Meillä on etäsuhde (kummallakin lapsia) ja kun vietämme viikonloppuja yhdessä hän haluaa koko ajan kiehnätä vieressä. Tykkään hänestä tosi paljon mutta minua häiritsee, ärsyttää ja ällöttääkin hänen seks viestinsä jos olen vaikka juuri herännyt ja on kiire laittaa lapset päiväkotiin ja kouluun ja heti ensimmäisenä puhelimen ruudulla on joku alapää juttu tai voivottelu miten ikävä on. Olen yrittänyt olla välittämättä koska ei minulta vie paljon aikaa laittaa joku nopea sydän takaisin ja puheluihin en vastaa jos on kiire. Jos hän on soittanut kolme kertaa niin sitten olen ajatellut että on pakko vastata, koska muuten alkaa varmaan jo vaikuttamaan mielenosoittamiselta tai ghostaamiselta. Sitten jaaritellaan päivän tapahtumat ja minusta tuntuu että toista ei edes kovinkaan kiinnosta keskustella, hän haluaa vain saada jonkun kontaktin. Minua väsyttää keksiä puhuttavaa hänelle jos olen vaikka väsynyt tai pahalla päällä. Tavatessa on yleensä ihanaa, mutta tuntuu että koko ajan tämä ihminen vie minulta happea koko ajan ja yhteydenpito on tyhmää ja menee vain hänen ehdoillaan. Miten tästä voisi puhua niin ettei toinen loukkaannu, tuntuisi varmaan aika pahalta jos toinen sanoisi että viestit ja soitot häiritsee ja muutenkin tarvitsevuus, jos joku sanoisi minulle niin niin varmaan loukkaantuisin ja tulisi paha mieli. Olemme olleet yhdessä jo 4 vuotta joten mitään alkuhuumaa tämä ei ole ja suhteen alussa sydänviestit olivat ihania tietysti. Tuntuu että kohta jätän koko tyypin ihan vain tästä ärystyksestä.
Kommentit (43)
Kerro että sinulla on nyt kiirettä kun keskityt tavallista enemmän asiaan x(lapsiin, työhön, vanhempien auttamiseen) ja toivo että voitte toistaiseksi vähentää viestittelyyn määrää.
Onko mies mustasukkainen ja pyrkii kontrolloimaan sinua viestein ja puheluin?
Onko miehellä tekemisen puute ja yksinäisyyttä ja siksi on jatkuvasti yhteydessä?
Kokeeko mies menettämisen pelkoa ja siksi koettaa koko ajan varmistaa että ei vaan menettäisi sinua?
Alapääviestit eivät ole kivoja viestejä.