Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuukautisissa häiriö jo toista kuukautta peräkkäin, mitä tämä on??

Vierailija
26.02.2023 |

Eli siis. Viime kuussa kuukautiseni tulivat kyllä ajallaan, mutta vuoto oli todella niukkaa, lähes olematonta eikä koskaan kirkkaan punaista vaan ruskeaa. Tätä kesti ehkä viikon, kun yleensä aina vuotoni on ollut runsasta, mutta kestänyt vain 2-3 päivää. Lisäksi aina ennen kuukautiseni ovat olleet kivuliaat ja olen kärsinyt turvotuksesta jne. Mutta viime kuussa kuukautiset eivät tuntuneet yhtään miltään. Eivät oikeasti miltään.

Noh nyt sama juttu. Lisäksi tällä kertaa kuukautiseni alkoivat 5 päivää etuajassa. Ilman mitään muita "oireita". Niukkaa ruskeaa vuotoa, muutamia pieniä ruskeita hyytymiä. Edes naamani ei kuki niin kuin ennen.

Mistä voisi johtua? Pelkään jotain vakavaa sairautta :( Suvussani on ollut kohtusyöpää esim.

Raskaana EN voi olla. Ei ole ollut mahdollisuutta sellaiseen, olen sinkku eikä ole ollut lähiaikoina mitään suhteita.

En käytä hormoniaalista ehkäisyä, en ole käyttänyt 4 vuoteen.

Olen 27v

Toki stressiä on ollut ja olen kärsinyt univaikeuksista lähiaikoina. Syönyt olen normaalisti.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä palstalla on parempi asiantuntemus kuin gynegologilla.  Cancer ovarium -diagnoosiin tarvitaan vähintäänkin kuvantamista, usein näuytteenotto.

Vierailija
22/25 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina ovulaatiota ei tapahdu, jolloin ei tule menkkojakaan. Odottaisin pari kuukautta. Menisin gynelle, jos kuukautiset eivät palaa muutaman kuukauden kuluttua.

Se ovis ei mitään menkkoja poista. Kysäise joltain aikuiselta, jos et ymmärrä 🙂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
24/25 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: