Ilmainen vinkki teille jotka olette kiinni kalliissa sähkösopimuksessa
Muuttakaa. Kun muuttaa, sähkösopimus raukeaa. Muuton tarvitsee kestää vaikka yksi päivä. Tehkää muutto päikseen vaikka naapurin tai kaverin kanssa. Tavaroita ei tietenkään tarvitse siirtää osoitteesta toiseen vaan muutto on pelkästään paperilla. Olkaa hyvä
Kommentit (48)
Turku Energia on/aikoo lähettänyt postia sähkösopimuksista irti kelpotteleville.
-Muuttakaa. Kun muuttaa, sähkösopimus raukeaa. Muuton tarvitsee kestää vaikka yksi päivä. Tehkää muutto päikseen vaikka naapurin tai kaverin kanssa. Tavaroita ei tietenkään tarvitse siirtää osoitteesta toiseen vaan muutto on pelkästään paperilla. Olkaa hyvä-
Häh häh häh häh....perästä kuuluu, sano Turku Energia...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen luullut, että se määräaikainen sopimus seuraa uuteen asuntoon. Jos tuo aloituksen tieto on totta, niin kyllä siitä tiedosta on apua itselleni.
Ei seuraa. Mulla on halpa määräaikainen sähkösopimus. Olisin syksyllä muuttanut halvempaan asuntoon mutta olisin joutunut tekemään uuden kalliin sähkösopimuksen. Laskin että halvempaa asua tässä kalliimmassa asunnossa halvan sähkön kanssa kuin halvemmassa asunnossa kalliin sähkön kanssa
Kannattaa lukea sopimusehdot. Käyttöpaikkaa voi muuttaa muuton yhteydessä ainakin paikallisen firman sopimuksessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen luullut, että se määräaikainen sopimus seuraa uuteen asuntoon. Jos tuo aloituksen tieto on totta, niin kyllä siitä tiedosta on apua itselleni.
Miten hitossa se voisi seurata? Muutat vaikka toiselle paikkakunnalle, eikä siellä tarjota määräaikaisen sopimuksesi tarjoavan yhtiön sähköä. Muutto peruuntuu?
Onko sellaisiakin firmoja jotka eivät myy koko Suomeen?
Kohta meille tarjotaan pörssivettä ja ajamme pörssiteillä. Ruokakaupassa on pörssihinnat. Kaikki tavarat tuplahintaan kello 15-18.
Vierailija kirjoitti:
Turku Energia on/aikoo lähettänyt postia sähkösopimuksista irti kelpotteleville.
Minä otin kiinteän 2v sopimuksen juurikin Turku Energialta sen takia, koska heillä määräaikaisen sopimuksen ennenaikaisesta irtisanomisesta sanktio on 50€ Onko tämä nyt jotenkin muuttunut kesästä 2022
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuttavapariskunta aikoo "erota", että pääsee eroon kalliista määräaikaisesta sopimuksesta.
Tuokin on hyvä vaihtoehto. Se jonka nimissä sähkösopimus on, muuttaa päiväksi vaikka poste restanteen
Tästä on nyt ennakkotapaus tulossa. Kannattaa se katsoa läpi ennen kun alkaa muuttamaan
Miten hitossa se voisi seurata? Muutat vaikka toiselle paikkakunnalle, eikä siellä tarjota määräaikaisen sopimuksesi tarjoavan yhtiön sähköä. Muutto peruuntuu?