Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ilmainen vinkki teille jotka olette kiinni kalliissa sähkösopimuksessa

Vierailija
26.02.2023 |

Muuttakaa. Kun muuttaa, sähkösopimus raukeaa. Muuton tarvitsee kestää vaikka yksi päivä. Tehkää muutto päikseen vaikka naapurin tai kaverin kanssa. Tavaroita ei tietenkään tarvitse siirtää osoitteesta toiseen vaan muutto on pelkästään paperilla. Olkaa hyvä

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen luullut, että se määräaikainen sopimus seuraa uuteen asuntoon. Jos tuo aloituksen tieto on totta, niin kyllä siitä tiedosta on apua itselleni.

Miten hitossa se voisi seurata? Muutat vaikka toiselle paikkakunnalle, eikä siellä tarjota määräaikaisen sopimuksesi tarjoavan yhtiön sähköä. Muutto peruuntuu?

Vierailija
42/48 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turku Energia on/aikoo lähettänyt postia sähkösopimuksista irti kelpotteleville.

https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000009438676.html

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Muuttakaa. Kun muuttaa, sähkösopimus raukeaa. Muuton tarvitsee kestää vaikka yksi päivä. Tehkää muutto päikseen vaikka naapurin tai kaverin kanssa. Tavaroita ei tietenkään tarvitse siirtää osoitteesta toiseen vaan muutto on pelkästään paperilla. Olkaa hyvä-

Häh häh häh häh....perästä kuuluu, sano Turku Energia...

Vierailija
44/48 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen luullut, että se määräaikainen sopimus seuraa uuteen asuntoon. Jos tuo aloituksen tieto on totta, niin kyllä siitä tiedosta on apua itselleni.

Ei seuraa. Mulla on halpa määräaikainen sähkösopimus. Olisin syksyllä muuttanut halvempaan asuntoon mutta olisin joutunut tekemään uuden kalliin sähkösopimuksen. Laskin että halvempaa asua tässä kalliimmassa asunnossa halvan sähkön kanssa kuin halvemmassa asunnossa kalliin sähkön kanssa

Kannattaa lukea sopimusehdot. Käyttöpaikkaa voi muuttaa muuton yhteydessä ainakin paikallisen firman sopimuksessa. 

Vierailija
45/48 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten hitossa se voisi seurata? Muutat vaikka toiselle paikkakunnalle, eikä siellä tarjota määräaikaisen sopimuksesi tarjoavan yhtiön sähköä. Muutto peruuntuu?

Onko sellaisiakin firmoja jotka eivät myy koko Suomeen?

Vierailija
46/48 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta meille tarjotaan pörssivettä ja ajamme pörssiteillä. Ruokakaupassa on pörssihinnat. Kaikki tavarat tuplahintaan kello 15-18.

Vierailija
47/48 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turku Energia on/aikoo lähettänyt postia sähkösopimuksista irti kelpotteleville.

https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000009438676.html

Minä otin kiinteän 2v sopimuksen juurikin Turku Energialta sen takia, koska heillä määräaikaisen sopimuksen ennenaikaisesta irtisanomisesta sanktio on 50€ Onko tämä nyt jotenkin muuttunut kesästä 2022

Vierailija
48/48 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuttavapariskunta aikoo "erota", että pääsee eroon kalliista määräaikaisesta sopimuksesta.

Tuokin on hyvä vaihtoehto. Se jonka nimissä sähkösopimus on, muuttaa päiväksi vaikka poste restanteen

Tästä on nyt ennakkotapaus tulossa. Kannattaa se katsoa läpi ennen kun alkaa muuttamaan