Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lihominen escitalopram ja aripipratsol

apua
26.02.2023 |

lääkärin mukaan noiden ei pitäisi lihottaa. Onko muilla lihottanut? Olen lihonut 20kiloa eikä muut asiat ole elämässäni muuttuneet paitsi että syön noita kahta lääkettä

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Escitalopramin pakkausselosteesta löytyy yleisenä haittavaikutuksena ruokahalun lisääntyminen ja painonnousu. Myös tossa toisessa se mainitaan.

Vierailija
2/49 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös 20 kg

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata syödä noita mielipidelääkkeitä. Aiheuttaa läskistymistä ja impotenssia, sun muuta. Silläkö se masentunut mieli saadaan kuntoon? Epäilen. En itse ole tosin koskaan ollut masentunut, mutta olen sivusta nähnyt mitä nuo tuollaiset lääkkeet saavat ihmisten elämässä aikaan. Syökää psykedeelejä ja harrastakaa seksiä. Se on hyvää lääkettä kaikenlaiseen vaivaan.

Vierailija
4/49 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lihonut vaikka olen tarkasti katsonut mitä syön ja etten syö enempää kuin kulutan. Nyt on pakko lopettaa lääkitys, ei se ahdistus ainakaan lihomalla lopu.

Vierailija
5/49 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin lihoin 20 kg noin 1,5 vuodessa noilla. Lopetin lääkityksen 2 viikkoa sitten. Huomaan että se hillitön nälkä on poissa ja paino on laskenut 1,5kg. Toivon että edes osa lähtisi näin itsekseen kun kylläisyys tuntuu toimivan paremmin.

Vierailija
6/49 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle aripipratsoli oli pikemminkin laihduttava. Tosin vedin ruokaa sen verran ettei paino tippunut, kun ei se olisi ollut tervettäkään. Mutta kovien sivuvaikutusten vuoksi lopettaessa sai tuntea, että taas riittää vähempi ruokamäärä painon ylläpitoon.

Vierailija
7/49 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua on lihottaneet kaikki kokeillut SSRI-lääkkeet, mutta Abilify ei ole vaikuttanut painoon viidessä vuodessa mitenkään.

Vierailija
8/49 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Essillä en ole lihonut yhtään, tuosta toisesta ei kokemusta.

Vierailija
9/49 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole lihonnut yhtään. Sama lääkitys.

Vierailija
10/49 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aripipratsolilla 13kg painonnousu vuodessa. Epäilen tätä lääkettä, koska painoni on koko aikuisikäni ollut 68-70kg ja nyt tosiaan 83kg. Lääkärin mukaan tämä lääke ei lihota. En tiedä oikein mitä uskoa.

Vierailija
11/49 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata syödä noita mielipidelääkkeitä. Aiheuttaa läskistymistä ja impotenssia, sun muuta. Silläkö se masentunut mieli saadaan kuntoon? Epäilen. En itse ole tosin koskaan ollut masentunut, mutta olen sivusta nähnyt mitä nuo tuollaiset lääkkeet saavat ihmisten elämässä aikaan. Syökää psykedeelejä ja harrastakaa seksiä. Se on hyvää lääkettä kaikenlaiseen vaivaan.

Mut oikeesti, lääkkeissä ei ole caloreita. Eli ei ne lääkkeet lihota.

Vierailija
12/49 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäri sanoi aripipratsolista että voi lihottaa. Minulta mitattiin vyötärön ympäryskin tämän takia.

Nyt ottanut aripipratsolia kaksi kuukautta ja ei ainakaan vielä lihomista tai ruoanhalun nousua. Milloin teille tullut näitä sivuvaikutuksia vai olenko turvassa, kun ei ole alkanut tähän mennessä?

Vierailija
13/49 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en syö masennukseen vaan muuhun mt ongelmaan ja siihen vain lääkkeet auttavat.

Vierailija
14/49 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihme noissa SSRI lääkkeissä lihottaa? Luulisi, että sitä on tutkittu ja löydetty yhteys. Lähipiirissä kaksi nuorehkoa nainen ja mies ( eri perheistä) lihoivat 20- 30 kg noilla valmisteilla. Sitä on ihmetelty jo syystä, että ruokailut tottumuksineen on pysyneet samoina.

Vain kiloja alkoi tulla ja kaikki noin puolessa vuodessa. Melkein pelottavaa, koska kukaan halua lisäkiloja tieten tahtoen. Mainittakoon etteivät mainitsemani käytä alkoholia joten se on pois suljettu. Salattujen menehtynyt näyttelijäkin käytti jotain lääkettä ja lihoi lyhyessä ajassa n 30kg?

Vierailija
15/49 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söin aripiprasolia 5 mg melkein vuoden, en lihonut grammaakaan, eikä tullut muitakaan sivuvaikutuksia. Lopetin koska koin sen tarpeettomana itselleni.

Vierailija
16/49 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässähän se tuli. Kannattaa herätä js lopettaa nämä huumeitten käytöt varsinkin nämä escpalatomaarit ja muut psykoosilääkkeet. Aiheuttaa järkyttäviä lopetusoireita ja myös muita haittoja kuten impotenssia kuten sanoit. Oman kokemuksen jälkeen en voi itsekkään kenellekkään suositella näitä psykiatrisia "lääkkeitä". Ainut mitä voi tehdä on vierottautua huumeista ja löytää parempi keino parantaa itsensä, koska näillä se ei ihan tosissaan tule toimimaan pitkällä aikajuoksulla tai ylipäätänsä ollenkaan. Tsemppiä kovasti ap:lle. Monet muutkin kärsii painon noususta näiden ihme aineiden myötä. Onnea matkaan.

Vierailija
17/49 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse en syö masennukseen vaan muuhun mt ongelmaan ja siihen vain lääkkeet auttavat.

Psykoosi?

Vierailija
18/49 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

VOI OLLA IHAN VAIN TURVOTUSTAKIN KOKONAAN TAI OSITTAIN. SE __EI__ OLE LIHOMISTA EDELLEENKÄÄN.

Vierailija
19/49 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aripipratsolilla 13kg painonnousu vuodessa. Epäilen tätä lääkettä, koska painoni on koko aikuisikäni ollut 68-70kg ja nyt tosiaan 83kg. Lääkärin mukaan tämä lääke ei lihota. En tiedä oikein mitä uskoa.

Usko pois, se paska lihottaa ja lääkärit ei totuutta tule sinulle koskaan kertomaan. Muista se myös. Lääkärit on todella aivopestyjä ja nykyinen järjestelmä huonompi kuin ikinä. Kannattaa luottaa omaan tuntemukseen enemmänkin. Kaikkea hyvää ja paranemisia.

Vierailija
20/49 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskoja lääkkeitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kaksi