Yhden päivän kuume. Mikäköhän syynä?
Heräsin aamulla kovaan paleluun ja vilunväristyksiin. En mitannut lämpöä, mutta kuumetta oli, kolme peittoa ei riittänyt lämmittämään tarpeeksi. Otin kuumelääkkeitä, ja muutaman tunnin kuluttua tunsin itseni terveeksi. Palelu, kuumeilu ja siitä johtuva pieni heikotus loppuivat. Lääkkeet toki vaikuttavat oloon vielä nyt alkuillasta, mutta siltä tuntuu, että ohi taisi tämä lyhyt sairaus jo mennä.
Koko aikana ei ollut muita oireita, ei esim. flunssan oireita, ei kurkkukipua, ei nuhaa, ei yskää, ei vatsaoireita eikä lihassärkyä. En tuntenut muutaman tunnin kovan palelun ja kuumeilun lisäksi itseäni muutoin sairaaksi.
Mikä voi olla syynä tämmöiseen puolen päivän lämpöilyyn ja horkkaan?
Kommentit (15)
Voiko olla sittenkin joku flunssavirus? Tai korona?
Ei vatsaoireita minkäänlaisia.
Aloittaja.
Kiinostaisi muakin. Yhteensä puolenkymmentä kertaa monen vuoden aikana on ollut yhden päivän kuumetta. Eikä mitään muita oireita samalla.
Toivottavasti terveydenhuollon ammattilaisilta saisi jonkun näkemyksen 👍 Google ei tiedä.
Mulle on sama käynyt silloin tällöin. Yksi työkaveri valitti samaa, puhui usein kuumepiikistä, joka vaan tulee yhtäkkiä ja meneekin nopeasti ohi. En tiedä syytä.
Meillä oli pojalls ja minulla yhden päivän korkea kuume. Kesti yhden päivän. Lisäksi oli kuiva yskä ja nuha. Edellen köhää 1,5 viikon jälkeen. Koronaa ei ollut. Poika kävi testissä kun sairastui ennen minua.
Huomenna pitäis töihin mennä, mutten taida jaksaa. Taidan vetää pääni täyteen maksaa, mitä maksaa
Mullahi ollut tänää vähä nuhainen olo mutta nenä silti miltei auki ja otta lievästi lämmin ja aivasteluttaa sekä pikkusen viluttaa mutta johtuu varmasti vain paljosta valvomisesta ja sisälläolosta. Nää on näitä minilentsuja
Joku tauti yritti hyökätä, kuume ajoi pois. Immuunijärjestelmä toimii.
Mulla oli korona tuollaisilla oireilla. Illalla järkyttävä palely, kuume nousi ja aamulla se oli poissa.
No miehellä oli just tommonen parin päivän kuume kesällä ,joka häipyi yht äkkiä. Ei ollut koronaa. Oltiin oltu mökillä kahdestaan ja ihmisten ilmoilla käytetty Ffp2 maskeja.
Kaikkee saatanaa sitä ihmiset miettii.
Munuaistauti ja virtsatieongelmat voivat oireilla noin. Mutta silloin tulossa vielä lisää aaltomaisesti oireita, mutta ei välttämättä jatkuvasti.
Vierailija kirjoitti:
Kaikkee saatanaa sitä ihmiset miettii.
Pappien hommia pohtia sitäkin.
Paskatauti. Oliko ripulia ja lensikö pska myös? Jos niin asia ratkesi. Ole hyvä.