Kysymys Sellpystä
Moi!
Kertokaa joku ihmettelijälle, että maksetaanko Sellpyssä jokaiselle myyjälle postimaksut erikseen? Vai saako kaikki tuotteet eri myyjiltä samaan pakettiin?
Kiitos :)
Kommentit (8)
Kaikki eri myyjien tuotteet tulee samalla postimaksulla yhdessä paketissa :)
On loistava palvelu. En ole pariin vuoteen ostanut vaatteita enää muualta kuin Sellpystä.
Odottelen niin että tuotetiedoissa alettaisiin ilmoittaa myös rinnanympärys tai mitta kainalosta kainaloon. Vyötärönympärys jo on alaosissa useimmiten merkattuna ja se helpottaa valtavasti ostostelua.
Lienee Ruotsissa se Sellpyn varasto johon tuotteet lähetetään myytäväksi. Myyjä saa provikan tuotteistaan mutta Sellpy kuvaa, markkinoi, hinnoittelee ja toimittaa tuotteet ostajille.
Myin viimevuonna itselleni vääränkokoisia farkkuja ja villapaitoja muutamat ja tienasin kuitenkin n. 60e käteen. Ei pöllömpää siihen nähden että itse myymällä esim Torissa tuo olisi ollut miljoonadsti vaivalloisempaa.
Suosittelen ehdottomasti Sellpyä kaikille, varsinkin jos etsitte kenkiä tai pluskokoisia (ei-niin-tätimäisiä) vaatteita.
Jes, kiitos vastauksesta :) Minäkin oikein nautin, kun saa ostaa käytettyjä vaatteita.
Ap
Sellpy on loistava juuri kenkien ostamisessa. Tennarifanina olen löytänyt monet upouudet Converset ja Vansit tuolta. Viimeksi löysin aivan uudet (ihanan pinkit) Adidaksen sisäpelikengät KOLMELLA EUROLLA.
Myös kukkakuvioisia Dr. Martenseja olen kyttäillyt, mutta niissä hinnat pyörii sadan euron tuntumassa (vaikka ovat toki puolet halvempia Sellpyssä kuin ihan uutena).
Tuotteet on paljon halvempia kuin esim. Emmyssä, Zadaassa tai Torissa...! Ja valikoima runsas.
Ap
Onkohan joku täällä tilannut Sellpystä ikinä astioita?
Löysin kivat kahvikupit tuolta, millaisia olen etsiskellyt jo jonkin aikaa, mutta pelottaa vähän tuleeko ne jostain Ruotsista pahvilaatikossa ehjänä perille :D
Vierailija kirjoitti:
Tuotteet on paljon halvempia kuin esim. Emmyssä, Zadaassa tai Torissa...! Ja valikoima runsas.
Ap
Kiinnostavia, oudompia merkkejä myös, joita tosin voi joutua etsimään sattuman kautta. Valmis haku listaa paljon massamerkkejä. Tuo on ainoa asia mistä keksisin parannettavaa, mutta ymmärrän myös että heillä on valtava volyymi, vaate-ja kenkämerkkejä täytyy olla yhteensä tuhansia ja joitakin vain muutama kappale. Tosi kiva nettikauppalöytö kuitenkin kokonaisuutena.
up