Naapurista kuului yöllä kauheaa riitelyä ja huutoa
Yhtäkkiä kuului iso jymähdys ja sen jälkeen ei ole kuulunut mitään. Tiedän että siellä asuu joku tatuoitu äijä ja nainen. Uskaltaisinko mennä ovelle kysymään vaikka kananmunia lainaan?
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokeile laittaa juomalasi seinää vasten, se vahvistaa ääniä. Voi olla että sahailee sitä pienemmäksi parhaillaan.
Minä keittäisin lihat irti luista.
Iso kattila saa olla, jos kokonaisena keität
Jos se mies iski naisen seinään tai lattiaan, ja nainen hiljeni. Sitten nukkuvat myöhemmin. Ellei mies lyö seinää tai ovea. Koskaan ei tiedä mikä siellä ryskii.
Mies46 kirjoitti:
Oikeesti kerran minun naapurissaa oli riitaa naisen ja miehen välillä. Hirvee pauke kuului ja tavaroita lenteli. Minä soitin poliisit kyllä ja kuulin kun nainen huusi älä älä ja poliisit tuli kyllä äkkiä. Naista oli puukotettu. Jos jotain riitaa kuuluu niin kannattaa tosiaan soittaa ne poliisit.
Naisella oli vain niin löysä että piti tehdä tiukempi reikä mihin kulli tuikata.
Oikeesti kerran minun naapurissaa oli riitaa naisen ja miehen välillä. Hirvee pauke kuului ja tavaroita lenteli. Minä soitin poliisit kyllä ja kuulin kun nainen huusi älä älä ja poliisit tuli kyllä äkkiä. Naista oli puukotettu. Jos jotain riitaa kuuluu niin kannattaa tosiaan soittaa ne poliisit.