Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hyppy tulevaisuuteen! Mistä keskustellaan AV:llä vuonna 2050? - Antakaa esimerkkejä!

Vierailija
26.02.2023 |

Aloitan:
"Poikaystäväni hakkeroi mun älylasit ja luki mun ja fwb:n väliset kiihkeät viestit"

Kommentit (82)

Vierailija
1/82 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ei kirjoita internetiin enää mitään silloin. Se on kiellettyä. Tästä on silloin tullut lentävien mattojen myynti/vaihto sivusto miehille.

Vierailija
2/82 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekoälyt juttelee keskenään, me peukutetaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/82 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Presidentti Marinin ja nuoren raikulipojan salasuhde paljastui

Vierailija
4/82 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julkinen seksi on niin last season.

Mepä harrastetaan julkista kidutusta, ihan parasta! Tänään on miehen vuoro saada sähköshokkeja kaupungilla. Meidän kolmosnainen antaa ja mä kuvaan suorana MyPubliciin.

Vierailija
5/82 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keith Richardsin uusista suhteista

Vierailija
6/82 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti ei enää yhtään mitään.

Vierailija
7/82 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

trans love island

Vierailija
8/82 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaadimme sananavapautta, ihmisten on saatava puhua myös internetissä mitä ajattelevat!

Vaadimme AV palstan palauttamista av palstaksi, mattomyynnille ja Marin-keskusteluille on eriytettävä omat palstat!

Vierailija
9/82 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen keräsi miehensä seksirobotin sisältä spermaa ja hankkiutui raskaaksi, mies valittaa elatusmaksuista

Vierailija
10/82 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvalla on enää vauvaa, koska lisääntyminen on ulkoistettu jonkun firman vastuulle. Syntyvyyttä ei muuten saatu terveelle tasolle.

Naiset haukkuvat edelleen miehiä, seuranaan robottikoira ja robottivauva sekä vuokrattu seksirobotti (sukupuoli tuntematon).

Miehet kehuvat yhtenään ostettuja seksirobottejaan (aasialainen nainen) ja ei tarvitse olla lateksinnussija, koska synteettinen pillu on viimein aidontuntuinen, ei kärsi menkoista tai raskaudesta.

Vierailija
11/82 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi naisilla on kaksoisleuka, iso etupeppu, lihavat reidet ja lihavat käsivarret.

Vierailija
12/82 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synteettisen japanilaisen pillun kasvatuksesta omassa puutarhassa.

Vierailija
13/82 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanna Marin täyttää 25-vuotta! Onko ok, että nuorennussimulaation läpikäynyt transikäinen Sanna saa talloa meitä rupsahtaneita taviksia!

Vierailija
14/82 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten sixpack-implantti leikkausten suosio yllätti 40-luvulla, mikä on tämän vuosikymmenen villitys?

Vierailija
15/82 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvinkö teillä on sujunut asuntonne, autonne, huonekalujenne ja vaattedenne yhteisomistus/vuokraaminen muiden kanssa?

Meillä vähän ongelmia...

Vierailija
16/82 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Poikaystäväni hakkeroi mun älylasit ja luki mun ja fwb:n väliset kiihkeät viestit". Tämä nyt on jo menneisyyttä, joka ei koskaan ottanut tulta alleen,

Google esitteli älylasit ensimmäisen kerran huhtikuussa 2012 ja lasit tulivat myyntiin vuonna 2014. Tammikuussa 2015 Google ilmoitti lopettavansa lasien myynnin, koska eivät saaneet odotettua suosiota.

Vierailija
17/82 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllätin miehen autotallista seksirobotin kanssa, erotako?

Vierailija
18/82 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Poikaystäväni hakkeroi mun älylasit ja luki mun ja fwb:n väliset kiihkeät viestit". Tämä nyt on jo menneisyyttä, joka ei koskaan ottanut tulta alleen,

Google esitteli älylasit ensimmäisen kerran huhtikuussa 2012 ja lasit tulivat myyntiin vuonna 2014. Tammikuussa 2015 Google ilmoitti lopettavansa lasien myynnin, koska eivät saaneet odotettua suosiota.

apple käyttää miljoonia erilaisten lasien kehittelyyn. joten kun tulee myyntiin lisätyn todellisuuden laseja joissa on omenan kuva, niin niistä tulee huippusuosittuja.

Vierailija
19/82 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muita joiden sosiaalinen pisteytys ei riitä enää ruokakauppaan?

Vierailija
20/82 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eduskuntatalossa laajoja kosteusvaurioita ja puretaan ensi vuoden aikana, tilalle rakennetaan kauppakeskus. Brysselissä ei nähdä muutenkaan enää tarvetta hallinnon tiloille Suomessa.

Huutokauppaa odotellessa.