G: Sari vai Hanne ulos sunnuntaina?
Sari sanon minä!
Kommentit (17)
live panoa, niin antakaa hannen jäädä.. kyllä ne ollin kanssa vielä.. se on ihan saletti!
Sari pelaa kovaa. Kehtasi antaa Hannelle 2p.
Todella " viaton" tyttönen, NOT!
Kyllästynyt Sarin Kaki kiljuntaan, tympeään nauruun ja karmeaan laulamiseen, vaiinn....
Itse en osaa sanoa, kumman toivoisin jäävän, kun molemmat ovat mielestäni niin symppiksiä ihmisiä. No, ehkä kuitenkin valitsisin mieluummin Hannen häätöäänestykseen, koska on ollut niin ääliö Ollin kanssa... Ja Sari on ulkokuorestaan huolimatta (joka aluksi antoi kylmän, bimbomaisen vaikutelman) tosi sydämellisen ja aidon tuntuinen typy.
Olisin kyllä toivonut Ollia häätöäänestykseen, silloin ei olisi ollut vaikea valinta kuka saisi mielestäni lähteä... Olli on ainoa noista jäljelle jääneistä, joka on (minulle) antanut todella epämiellyttävän kuvan itsestään.
Enää en jaksa katsella sen vehtaamista kakin kanssa, tissien esittelyä, meikkaamista, " laulamista" ja kaikkein suurimpana syynä KÄNNIKÄYTTÄYTYMINEN! En voi sietää tuollaisia ihmisiä, jotka vähän viinaa saatuaan menevät tuollaisiksi kuten Sari. Käyttäytyminen on kuin ala-asteikäisellä.
Vaikka Olli sais lähteä kyllä jo seuraavaksi. Antoi Hannellekin nimeämispisteitä kun " ei ole tutustunut siihen yhtä hyvin kuin Kakiin!" Sitten vielä sanoo, että Sari pelaa. Mitäs se ite tekee? Ens viikolla sinne tulee toivottavasti Kaarlo sekoittaa pakkaa.
ärsyttävä lapsellinen hihittelijä. Jennin kanssa juoni jatkuvasti toisia vastaan.
Jatkuvasti kyöhnää Ollin kimpussa vaikka tietää että Olli on varattu. Minä en ainankaan kehtaisi... lisäksi Olli on todella ällöttävä, mitä ihmettä Hanne siinä oikein näkee?!?
Sari ja Hanne olivat tyhmiä kun nimesivät toisiaan. Nyt jo olisi pitänyt tajuta että miehet pelaavat naiset ulos.
Vierailija:
ärsyttävä lapsellinen hihittelijä. Jennin kanssa juoni jatkuvasti toisia vastaan.
Jatkuvasti kyöhnää Ollin kimpussa vaikka tietää että Olli on varattu. Minä en ainankaan kehtaisi... lisäksi Olli on todella ällöttävä, mitä ihmettä Hanne siinä oikein näkee?!?Sari ja Hanne olivat tyhmiä kun nimesivät toisiaan. Nyt jo olisi pitänyt tajuta että miehet pelaavat naiset ulos.
Olli kutsuu Hannea vaimoksi.
On mustasukkainen. Ja sanoi jopa muuttavansa suoraan Hannen luo..
Jos Hanne ja Jenni olisivat juonineet jatkuvasti toisia vastaan olisivat joutuneet heti äänestykseen. Niinkuin Kaarlo ja Sarppa joutuivat.
Uskon, että Hannelle on pommi kun kuulee, että Olli-Molli on sitä äänestänyt.