Onko lapsilukunne täynnä?
Miksi? Miksi ei?
Kuinka monta lasta sinulla on?
Oma ikäsi? Puolison ikä? Lasten iät?
Kommentit (20)
1 yhteinen lapsi ja minulla 1 edellisestä liitosta..molemmat vahinkoja(ihan haluttuja kuitenkin)..ehkäisy petti kummassakin tapauksessa...minä 25v ja mies 30v lapset 6v ja 10kk...ei vaan haluta enempää lapsia.
Minä 25, mies 27 ja meillä lapset 1v9kk ja 1kk. Lisää saa tulla. 4-6 olisi toiveissa.
Meillä on viisi lasta, iältään 18, 15, 13, 10 ja 4. Minä ja mieheni olemme 46-vuotiaita.
Miksi? -En vain halua enempää lapsia, en koskaan ole halunnut monta lasta, olen aina ajatellut, että enintään kaksi lasta. Ja kotonaolo alkaa vähitellen maistua puulta.
Kuinka monta lasta sinulla on? -Kaksi
Oma ikäsi? Puolison ikä? Lasten iät? -Minä 30, mies 34, lapset 1 ja 3.
minä 22v lapset 4v7kk, 3v4kk ja 5,5kk. mies 24v. nuorin tyttö eka yhteinen.
jos tulee lisää niin se ois 10 v päästä mutta tuskin tulee.
Ikää 31 vuotta, lapset 6v. ja 7v.
En tiedä onko kyse omasta vanhenemisesta tai lasten kouluikäistymisestä vai aidosta tahdosta saada vielä kolmas ihanuus meidän perheeseen, mutta jostain syystä huomaan nykyisin ajatusteni hakeutuvan pikkulasten ympärille.
Aika häkellyttävä olo, sillä olin varma, että lapsemme ovat nyt tässä. Varmuudesta ei ole jäljellä enää mitään.
Miksi?
Mieheni ei halua lisää lapsia enkä minä jaksa enempää yksin hoitaa
2
Oma ikäsi? 34 Puolison ikä? 39 Lasten iät?
7 ja 2 v.
halutaan nykyisen mittapuun mukaan suurperhe luultavasti 4 lasta. Pidetään lapsista ja tuntuu vaan siltä.
25v mies 26v lapset 4v ja 2v
Lapsia kolme 12,12,14. Nelikymppisiä ollaan.
Olen " pitkän päivätyön" lasten kanssa tehnyt, nyt on vuorossa työ, harrastukset ym. jutut.
Miksi? Miksi ei? Gyne ei suosittele lisää lapsia. Kohdunkaulan syövän esiasteita hoidettu useaan kertaan. yhden lapsen haluaisin vielä
Kuinka monta lasta sinulla on?1
Oma ikäsi? Puolison ikä? Lasten iät? Minä 32, mies 33, lapsi 7
Nyt on kaksi omaa 6-v (poika), 4-v(tyttö), yksi " lainalapsi" alle 1-v ja kolmas oma tulossa ensi vuonna.
Haluaisimme vähintään neljä omaa lasta + mahdolliset lainalapset (tukiperhe- tai sijaisperhelapsia)
Olemme miehen kanssa 31-v.
Miksi? Miksi ei?
- nyt on hyvä olla
- 2
- 35, mies 36, lapset 4 ja 1
Ehkäisy on käytössä, mutta jos tulen raskaaksi niin tottakai otamme lapsen vastaan.
kaksi lasta on. lisää tulee jos on tullakseen. en suunnittele perhettä, olen vl! :)
Haluamme vielä yhden tai kaksi lasta. Omia ei enää voida saada, joten ollaan adoptioneuvonnassa. Lapsia on tällähetkellä viisi. 6, 4, 2v ja 1v täyttävät kaksoset. Me molemmat ollaan 28 vuotiaita.
Olemme molemmat 28v, lapset 1v10kk ja 3v2kk.
Siksi koska haluaisimme kumpikin 4 tai 5 lasta.
Miksi?
Meillä on hyvä näin nyt. Lisäksi tahdon jo päästä kunnolla käsiksi työelämään, vaikka siitäkin saa nauttia seuraavat 30 vuotta :) Ajatus raskaudesta ei kiehdo yhtään. Toivottavasti en sitten nelikymppisenä ala liikaa kaipailemaan vauvantuoksua...
4, joista nuorimmaiset olen synnyttänyt
Oma ikäsi? Puolison ikä?
31, 35
Lasten iät?
11, 8, 5, 1v9kk
Miksi? Miksi ei?-kolme lasta sopivasti, ei tarvitse vaihtaa autoa, asuntoa tms. Haluan itse mennä välillä jo töihinkin. Ansaita rahaa. Nauttia lapsista.
Kuinka monta lasta sinulla on? -3
Oma ikäsi? Puolison ikä? Lasten iät?Itse 31, mies 34, lapset 10v, 2v, ja 10 kk.
Miksi? Miksi ei?
Haluan ison perheen, kolme on minimi, mutta mies ei ole innostunut enemmästä, joten kolmeen taitaa jäädä.
Yksi, toinen mahassa.
28, 32, 2 ja rv 19.
Minä 28, mies 40, lapset 6v 5v 3v ja 1v.
Tuntuu että homma leviäisi käsiin, jos vielä perhe kasvaisi. En jaksais enää sitä stressiä odotuksesta, synnytyksestä ja mitä jos kaikki ei menekään hyvin....