Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen tehnyt huomion lähipiiristä, että

Vierailija
22.11.2006 |

jos on ns. vähävarainen, eikä rahat meinaa riittää. Niin, silti nämä ihmiset ostavat esim. ruuan eineksinä ja muutenkin valmiina. Eikö olisi säästöä tehdä itse ja isot satsit kerralla ja laittaa pakastimeen pahan päivän varalle.

Lisäksi näillä ihmisillä on aina varaa tupakkaan ja kaljaan..

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
22.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis tottakai tulisi halvemmaksi ostaa esim kilon paketissa tavaraa kilohinnalla 30senttiä kuin 300 gramman paketissa kilohinnalla 2e. Mutta jos kerralla ei ole kuin se 30 senttiä rahaa niin tätä säästöä ei voi tehdä. Sinä kuvittelet, että voin odottaa viikon jotta saan kasaan sen 2 euroa, mutta mites kun tänään ja huomennkin on syötävä ja joka päivä...

EIneksiä meillä ei käytetä, eikä alkoholia tai tukakkaa. Olen tosin myös katsellut polttavia tuttavia ja olen sitä mieltä, että siinä kaikkein kriisemmässä tilanteessa ehkä ei kannata lopettaa - kun kaikkia stressaan muutenkin ja kaikki ovat huolissaan, yhden kiukkuaminen vieroitusoireissa voi tosiaan viedä koko perhe-elämän karille...

Vierailija
2/3 |
22.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

muttei kyllä polteta eikä juodakaan kuin saunajuomat. Kerran viikossa käydään kaupassa ja haetaa sit maitoa ja leipää keskellä viikkoakin.

Laskupino senkun kasvaa, mut parempaa huomista ootellessa..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
22.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tekee jonkun suuremman erän niin sitten täytyy jättää kaikki muu ruoka ostamatta. Valmistuotteet on muuten alennuksessa halpoja. Eurolla saa 400g lihapullia voi jopa saada 70 sentillä. Näitä alle euron tuotteita voi ollakin varaa ostaa muutama pakastimeen.

Ei muuten meilläkään käytetä alkoholia tai tupakkaa. Miten ihmeessä aina ne yhdistetään köyhyyteen vaikka tutkimusten mukaan keskiluokka se rypee tupakassa ja viinassa.

Vierailija:

siis tottakai tulisi halvemmaksi ostaa esim kilon paketissa tavaraa kilohinnalla 30senttiä kuin 300 gramman paketissa kilohinnalla 2e. Mutta jos kerralla ei ole kuin se 30 senttiä rahaa niin tätä säästöä ei voi tehdä. Sinä kuvittelet, että voin odottaa viikon jotta saan kasaan sen 2 euroa, mutta mites kun tänään ja huomennkin on syötävä ja joka päivä...