Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Synnytysmasennuksesta kärsivä äiti vastaa kysymyksiinne.

Vierailija
22.11.2006 |

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
22.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyy äiti, joka on _todella_ väsynyt ja huutaa pienelle vauvalleen joka päivä miettien onko tämä jotain masennusta vai muutenko olen hullu kun en voi itseäni hillitä.

Vierailija
2/7 |
22.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvalehdessähän oli proffan juttu, että lapsi ei kärsi äidin masennuksesta, jos vauvan tarpeet tyydyttää, siis läheisyys jne...

t. ap

Vierailija:

Onko suhde lapseesi normaali vai on..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
22.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

juuri sen vuoksi, että menin hoitoon niin myöhään. En nukkunut enkä syönyt enää ollenkaan ja käytin lääkkeitä liikaa :( Kannattaa EHDOTTOMASTI hakeutua ajoissa hoitoon, heti kun vähänkään tuntuu, että on mielestään liian väsynyt tai stressaantunut. Neuvola, ÄIMÄ yms... ÄIMÄ on erityisen hyvä taho!

t. ap

Vierailija:

Kysyy äiti, joka on _todella_ väsynyt ja huutaa pienelle vauvalleen joka päivä miettien onko tämä jotain masennusta vai muutenko olen hullu kun en voi itseäni hillitä.

Vierailija
4/7 |
22.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
5/7 |
22.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

saanut henkeäkään. Sitten jatkuvat yöheräilyt, imetysongelmat sun muut päälle.

t.ap

Vierailija
6/7 |
22.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasivatko neuvolassa? Vai puuttuiko miehesi tilanteeseen?

Vierailija
7/7 |
22.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

normaalia olla niin väsynyt, herättihän vauva kymmenen kertaa yössä. Joten olin ' oikeastikin' väsynyt, mutta mikä johtuu mistä, en tiedä. Menin itse hoitoon, kun mies oli palaamassa kesälomalta töihin ja ajattelin, että en kestä yksin vauvan kanssa vaan oikeasti jotain tapahtuu kohta. Menin aluksi vähän lepäämään, mutta se muuttui viikoksi ja kohta pariksi kuukaudeksi, kun pikku hiljaa huomasi miten väsynyt sitä tosissaan oli ollutkaan.

t.ap

Vierailija:

Huomasivatko neuvolassa? Vai puuttuiko miehesi tilanteeseen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kuusi