Taitoluistelijat ilkeitä
Kommentit (8)
Kokeile itse pyöriä jäällä uikkarissa jonkun itäeurooppalaisen sadistin säksättäessä nilkkojen asennosta ja nipistellessä murrosiän käynnistymisen tuomaa ohutta rasvakerrosta luun ja nahan välissä. Kyllä siinä kieltämättä vähän kärttyisäksi ja pisteliääksi välillä tuli.
Vierailija kirjoitti:
Kokeile itse pyöriä jäällä uikkarissa jonkun itäeurooppalaisen sadistin säksättäessä nilkkojen asennosta ja nipistellessä murrosiän käynnistymisen tuomaa ohutta rasvakerrosta luun ja nahan välissä. Kyllä siinä kieltämättä vähän kärttyisäksi ja pisteliääksi välillä tuli.
Tässä taitaa tosiaan puhua kokemus 🤣
Vakavasti yksilölajia harrastavat ihmiset usein on vähän itsekeskeisiä ja ylemmyydentuntoisia.
Vierailija kirjoitti:
Olin taitoluistelijana ja toiset naiset kohtelivat huonosti heidän luonne ei ole mikään mukava.
Ihan ensimmäiseksi näihin kilpailuihin pitää saada ikärajaksi 18 vuotta. Ongelmahan on suurin naisten taitoluistelussa. Jäätanssissa ja pariluistelua kilpailijat ovat paljon vanhempia.
Ainakin venäläiset taitoluistelijat. Seisovat järjestään Putinin kansanmurhan takana.
Luin ensin, että taloustieteilijät ovat ilkeitä :D
No, niin ainakin ideologiset kokoomus-henkiset ovat.
Psyyke kovilla. Liian haasteellinen laji. Mieli rikottu ja se paha olo pitää purkaa muihin.
Muodosteluluistelijat ihania mahtavia.Katso illalla Tv2 , tulee tänään lyhytohjelma ja Huomenna sama kanava Vappa ohjelma.