Tinder - ei vastausta neljään tuntiin
Jos Tinderissä match ei neljään tuntiin vastaa kysymykseen, tarkoittaako se, ettei hän olekaan kiinnostunut minusta?
Kommentit (33)
Minä käyn siellä joskus muistaessani, joskus menee monta viikkoakin etten avaa koko sovellusta.
Että eipähän hirveästi häiritse mitkään hätähousut jotka poistelevat matcheja kun en vastaa heti. Eikä sellaiset riippuvaiset huonoitsetuntoiset tyypit olisi edes mua varten.
Niillä on elämä. Ne ei vahta Tinderiä 24/7. Jos vastausta ei kuulu viikkoon mennessä, niin unohda.
Itse unohtaisin ja bannaisin tyypin, joka odottaa vastausta Tinderissä heti, tai 4 h sisällä, koska= potentiaali stalkkeri tai pakkomielteinen pershäirikkö tai molempia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos huomaan saaneeni mätsin jostain, mutta hän ei pariin päivään saa minkäänlaista viestiä aikaan, poistan hänet.
Jos itse mätsään ja viestiini ei tule viikkoon mitään vastausta, poistan mätsin.
Mä avaan Tinderin ehkä kolmen tai neljän päivän välein. Enkä pidä niitä ilmoituksia päällä.
Eli jos sä mätsäisit mut tiistaina, ja poistaisit torstaina, niin mä en edes tässä välissä olisi tiennyt että me oltiin koskaan mätsättykään 😀
Taisi olla liian haastava esimerkki. 😁
Vierailija kirjoitti:
Jos huomaan saaneeni mätsin jostain, mutta hän ei pariin päivään saa minkäänlaista viestiä aikaan, poistan hänet.
Jos itse mätsään ja viestiini ei tule viikkoon mitään vastausta, poistan mätsin.
Jokin tuollainen tyyli on itselläkin.
Vastapuolen mykkyyteen on varmaan syynsä, mutta en jää sitä murehtimaan.
Neljä tuntia ei ole mitään. Oon odotellut vastausta mun kysymykseen nyt tammikuun puolesta välistä asti.
Vielä toivo elää.
-mies
Vierailija kirjoitti:
Kiertoon vaan. Kyllä ne mykät pariutuu sitten keskenään tjsp.
Olen todennäköisesti töissä. Sen piti olla hyvä asia? Kummallista hätäilyä. Parhaat asiat rakennetaan ajan kanssa ja huolellisesti. Mutta se varmaan on totta, että jos itse missaan kokonaan jonkun mätsin tai viestin ennen kuin olen sellaisen edes itse nähnyt, niin vauhti olisi muutenkin tosi epäsopiva. Kyllä sen sitten ensimmäisestä kontaktista nopeasti huomaa, että onko mitään potentiaalia. Jos on, niin kommunikointi voi siitä tihentyä. Ei siis niin, että jos en vastaa heti alle neljään tuntiin, vai pariin päivään, niin tekisin niin jatkossa. Kauhean vaikeaksi tehty tämäkin. Ja siksi en olekaan enää Tinderissä.
Käyn yleensä pari kertaa viikkoon vilkaisemassa. En ole niin epätoivoinen että kyttäisin koko ajan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä avaan Tinderin ehkä kolmen tai neljän päivän välein. Enkä pidä niitä ilmoituksia päällä.
Eli jos sä mätsäisit mut tiistaina, ja poistaisit torstaina, niin mä en edes tässä välissä olisi tiennyt että me oltiin koskaan mätsättykään 😀
Jos itse mätsään, niin viikko.
Jos sä mätsäät, mutta et saa mitään viestiä aikaiseksi, niin pari päivää.
Samoin. Turha niitä mykkiä on roikottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos itse mätsään, niin viikko.
Jos sä mätsäät, mutta et saa mitään viestiä aikaiseksi, niin pari päivää.
Samoin. Turha niitä mykkiä on roikottaa.
Mä en poista ketään, annan vaan roikkua jonon jatkona.
Jos niistä joku "herää henkiin" ja on jo jutut kesken jonkun muun kanssa, niin en vastaa mitään.
Poista vaan josset ymmärrä että ihmisillä on muutakin tekemistä kuin roikkua puhelimella. Moni tekee työtä, opiskelee, harrastaa ja tapaa ihmisiä jolloin keskittyminen on muualla kuin puhelimessa.
Huh huh mikä hätähousu olet. Toinen voi olla vaikka töissä tuolloin.