Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tinder - ei vastausta neljään tuntiin

Vierailija
25.02.2023 |

Jos Tinderissä match ei neljään tuntiin vastaa kysymykseen, tarkoittaako se, ettei hän olekaan kiinnostunut minusta?

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan se olla että nukkuu.

Vierailija
2/33 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelaa pokemon go:ta. Tärkee päivä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari vrk voi antaa aikaa.

Vierailija
4/33 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen poistanut matchit jos ei kolmen tunnin sisällä ole alkanut mitään kuulua.

Vierailija
5/33 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varattu

Vierailija
6/33 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matchin toinen osapuolihan on voinut antaa tykkäyksensä päiväkausia sitten - mitä järkeä on ylläpitää jotain muutaman tunnin aikarajoja kun toinen ei ole välttämättä sovellusta avannutkaan samana päivänä??

Vierailija
7/33 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos huomaan saaneeni mätsin jostain, mutta hän ei pariin päivään saa minkäänlaista viestiä aikaan, poistan hänet.

Jos itse mätsään ja viestiini ei tule viikkoon mitään vastausta, poistan mätsin.

Vierailija
8/33 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos huomaan saaneeni mätsin jostain, mutta hän ei pariin päivään saa minkäänlaista viestiä aikaan, poistan hänet.

Jos itse mätsään ja viestiini ei tule viikkoon mitään vastausta, poistan mätsin.

Mä avaan Tinderin ehkä kolmen tai neljän päivän välein. Enkä pidä niitä ilmoituksia päällä.

Eli jos sä mätsäisit mut tiistaina, ja poistaisit torstaina, niin mä en edes tässä välissä olisi tiennyt että me oltiin koskaan mätsättykään 😀

Vierailija
9/33 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain työttömät ja ihmiset jotka on addiktoituneita puhelimiinsa kuvittelevat, että ihmisillä on aikaa vastailla viesteihin joka tunti.

10/33 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälon menny jo n. 14 tuntia, eikä vastausta vieläkään

Vierailija
11/33 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seura löytää kaltaisensa

Vierailija
12/33 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä avaan Tinderin ehkä kolmen tai neljän päivän välein. Enkä pidä niitä ilmoituksia päällä.

Eli jos sä mätsäisit mut tiistaina, ja poistaisit torstaina, niin mä en edes tässä välissä olisi tiennyt että me oltiin koskaan mätsättykään 😀

Herää kysymys, miksi edes olet siellä?

Itse annan tykkäyksen vain harvoille ja valituille, en kyllä haluaisi antaa mätsien mennä ohi.

Vierailija
13/33 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan maailman kaikkeuden tärkein "mätsääminen" ja tinder. Voiko olla näin  t y h miä ihmisiä, ja vielä ihan reaalimaailmassa. Vai elääkö ne vaan siellä tindereissä, whatsappiloissa sun muissa alustoilla koko elämänsä. Todellisuus ei ole näille edes vaihtoehto. Voi, voi ja vielä yhden kerran voi.

Vierailija
14/33 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder kuulostaa yhä vain karseammalta paikalta.

Vierailija
15/33 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Herää kysymys, miksi edes olet siellä?

Itse annan tykkäyksen vain harvoille ja valituille, en kyllä haluaisi antaa mätsien mennä ohi.

Kaikki eivät silti voi tai haluakaan roikkua jatkuvasti Tinderissä. Ihmisillä on työt, harrastukset, läheiset ihmiset, ja joskus elämässä on muitakin kiireitä kuin Tinderissä päivystäminen. Ei se kumppanin etsiminenkään aitä tarkoita, että koko muu elämä pitäisi laittaa katkolle sen vuoksi, että päivystetään Tinderissä.

Vierailija
16/33 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän takia tekisi mieli luopua älypuhelimesta. Ei siis tinderin, kun ei minulla sitä ole. Mutta kun nykyään pitäisi olla tavoitettavissa 24/7 ja vastata max. 1h viiveellä.

Vierailija
17/33 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on aikarajana vuorokausi.

Jos on kiinnostunut, silloin kerkiää kyllä vastaamaan.

Näille "en käy sovelluksessa kauheesti"-tyypeille en edes tykkäystä anna.

Vierailija
18/33 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yv, av, kysyn puolisolta käykö, jono yms.

Vai meniköhän mulla apit sekaisin..

-m

Vierailija
19/33 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos itse mätsään, niin viikko.

Jos sä mätsäät, mutta et saa mitään viestiä aikaiseksi, niin pari päivää.

Vierailija
20/33 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko40 kirjoitti:

Mulla on aikarajana vuorokausi.

Jos on kiinnostunut, silloin kerkiää kyllä vastaamaan.

Näille "en käy sovelluksessa kauheesti"-tyypeille en edes tykkäystä anna.

Mistä sä etukäteen tiedät kuka käy usein ja kuka harvoin?