Oletko koskaan katsellut ihastuksesi (tai kenenkä vaan) kuvia somesta ja pussannut sen kuvaa ruudulla?
Kommentit (13)
Vierailija kirjoitti:
Oletko 10 v?
En. Melkein nelkyt. Kuinka niin? Onko tää muka joku lasten juttu?
En pussannut, mutta vemputtanut kyllä.
En, miksi ihmeessä kiusaisin itseäni noin lapsellisella teolla? Ihastukset menee nopeammin ohi kun ignooraa.
Vierailija kirjoitti:
En pussannut, mutta vemputtanut kyllä.
Sama.
Lapsena pussasin VHS kasetin kotelon kuvaa, aikansa versio tälle. Ja jo silloin tuntui hölmöltä :D
Vemputatteko oikeasti ihastuksen kuville? Tai kuville ylipäätään kun on videoitakin tarjolla..
Aijaa, vai niin. No olenpas minä sitten kai aika lapsellinen. Minkä minä sille voin, että kastuu pikkarit tuollaisesta! Älkää viittikö heti tuomita. -ap
Aika ihmeellisiä reaktioita kyllä, sillä en usko että on kovinkaan montaa ihmistä, joka ei olisi edes kerran joskus salaa tätä tehnyt. Oli sitten somekuva, vhs-kasetin kansi tai mikä vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vemputatteko oikeasti ihastuksen kuville? Tai kuville ylipäätään kun on videoitakin tarjolla..
Ei mun ihastuksesta ole videoita.
En ole pussannut, mutta joka ilta ennen nukkumaan menoa katselen hetken ihastukseni profiilikuvaa Facebookissa. Se on ihan kasvokuva ja ainoa kuva, joka minulla on hänestä. Enkä vemputa sille. Ja olen ihan aikuinen mies.
Tähän on helppo vastata. En, eikä ole tullut mieleenkään.
Oletko 10 v?