Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rehellisesti, voiko parisuhde toimia kun molemmilla lapsia ennestään?

Vierailija
25.02.2023 |

Olen uudessa tilanteessa, eli parisuhteessa eron jälkeen. Itselläni on lapsi, samoin seurustelukumppanilla.

Oma eroelämäni on ollut hyvin seesteistä, exän kanssa asialliset välit ja asiat saadaan sovittua hyvin.

Parisuhteen alettua olen joutunut toteamaan, että ilmeisesti aina tilanne ex-puolisojen välillä ei ole näin hyvä. Ja väkisinkin alkanut tulla mieleen, että jaksanko tätä, että draamaa voi tulla milloin mistäkin aiheesta.

Kuulisin mielelläni kokemuksia, että miten muilla on mennyt vastaavissa tilanteissa?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Draamaa on ilmaantunut molempien exien suunnilta milloin mistäkin.

Rakastamme toisiamme niin kovasti, että emme välitä. Joskus on todella raskaita kausia ollut, mutta aito rakkaus kantaa kyllä. Pitää olla halua selvitä yhdessä kaikesta. Huono lähtökohta alkaa parisuhteeseen, jos heti alussa on valmiina luovuttamaan. Sitten ei kannata tuommoiseen edes alkaa.

Vierailija
2/2 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Draamaa on ilmaantunut molempien exien suunnilta milloin mistäkin.

Rakastamme toisiamme niin kovasti, että emme välitä. Joskus on todella raskaita kausia ollut, mutta aito rakkaus kantaa kyllä. Pitää olla halua selvitä yhdessä kaikesta. Huono lähtökohta alkaa parisuhteeseen, jos heti alussa on valmiina luovuttamaan. Sitten ei kannata tuommoiseen edes alkaa.

Itse mietin, ettei edellisen suhteen kaikkea kuormaa myöskään voi kipata uuden niskaan ajatellen, että tämä on kestettävä.

Suhteessa kuitenkin ollaan ajatuksella, että siinä on hyvä olla ja suhde tuo iloa elämään.

Jos sen suhteen kautta tulee jatkuvasti uutta draamaa, joihin itsellä ei osaa eikä arpaa, niin alkaa se suhteen tuoma positiivinen vaikutus elämään siitä vähentyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla