Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä 30-v. tai yli, miten suhtaudut kun kaupan kassa pyytää henkilöllisyystodistusta?

Vierailija
25.02.2023 |

Miten?

Sinä 30-v. tai yli, miten suhtaudut kun kaupan kassa pyytää henkilöllisyystodistusta?

Vaihtoehdot

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sen pitäisi haitata??

Vierailija
2/38 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haah, en muuten tajunnutkaan mutta toi henkkareiden kysyminen koskee ylivoimaisesti enemmän naisia kuin miehiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon 56 ja multa kysyttiin viime kesänä. Vaikea uskoa, että olisi oikeasti luullut mua ala-ikäiseksi. Mitähän mahtoi juippi juonia?

Vierailija
4/38 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 30v, yleensä otan henkkarit valmiiksi käteen jos menen muuhun kuin lähikauppaan koska joskus niitä kysytään. Ihan neutraali juttu, ei haittaa eikä imartele.

Vierailija
5/38 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon 56 ja multa kysyttiin viime kesänä. Vaikea uskoa, että olisi oikeasti luullut mua ala-ikäiseksi. Mitähän mahtoi juippi juonia?

Halusi tietää sun nimen jotta voi soittaa sulle illalla ujosti puhelun.

Vierailija
6/38 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se haluaa tietää nimeni ja ikäni, koska ostin vain maidon ja leivän.

Vierailija
7/38 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se haluaa tietää nimeni ja ikäni, koska ostin vain maidon ja leivän.

Halusi tarkistaa miksi ostat yli 80-vuotiaan ruokia.

Vierailija
8/38 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupan kassajonossa heti perässäni nuorehko mies osri muutaman oluttölkin. Joutui näyttämään henkkarinsa. Sai oluet. Omia ostoksiani sullotessani reppuun, kysäisin vielä häneltä. Sanoi olevansa 43v. 😀

Vierailija
9/38 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on nuori ja ihana neito joka kysyy niin kysyn puhelinnumeroa vuorostani.

Vierailija
10/38 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa ja seuraan tarkkaan kassatytyn ilmettä, joka on usein hämmentynyt ja joskus tulee punastuminen. Sellaiset 30v+ eivät ole koskaan papereita kyseneet. Nuoret eivät oikein hahmota vielä, että kuka on minkäkin ikäinen.

M41

Vierailija
11/38 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haah, en muuten tajunnutkaan mutta toi henkkareiden kysyminen koskee ylivoimaisesti enemmän naisia kuin miehiä.

Naiset uskaltavat helpommin kysyä naiselta.

Vierailija
12/38 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän olla nauramatta.

Vierailija
13/38 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kanna henkkareita mukana. Joten k18 tuotteet jäisi kassalle. Ei kyllä pelkoa että edes kysyttäisiin. N48

Vierailija
14/38 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pitkälti yli 60 mies, ja yhä pyydetään henkkareita. En pidä itseäni mitenkään erityisen nuorekaana mutta naiskassat etenkin nuoret ilmeisesti näkevät jonkun piirteen väärin?

No en ole kylläkään rupsahtanutkaan ja vanhemmat on siunannut ajattomilla kasvonpiirteillä ja rypistymättömällä iholla, ei ole tarvinnut ryppyvoiteita, 

Johtuneeko sit siitä etten ole antanut kenenkään rengastaa sormea, en suostunut siihen perheellisten onneen, en käyttänyt naisia mielestäni hyväksi kun tein selväksi etten ole aviomies ainesta heti alusta alkaen.

Vierailija
15/38 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen pitkälti yli 60 mies, ja yhä pyydetään henkkareita. En pidä itseäni mitenkään erityisen nuorekaana mutta naiskassat etenkin nuoret ilmeisesti näkevät jonkun piirteen väärin?

No en ole kylläkään rupsahtanutkaan ja vanhemmat on siunannut ajattomilla kasvonpiirteillä ja rypistymättömällä iholla, ei ole tarvinnut ryppyvoiteita, 

Johtuneeko sit siitä etten ole antanut kenenkään rengastaa sormea, en suostunut siihen perheellisten onneen, en käyttänyt naisia mielestäni hyväksi kun tein selväksi etten ole aviomies ainesta heti alusta alkaen.

Just tollasen miehen haluaisin aikuiseen suhteeseen!

-N35

Vierailija
16/38 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyisin, että koska olet viimeksi käynyt näöntarkastuksessa. :D

Vierailija
17/38 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytän tietysti henkkarin, miksi siihen pitäisi suhtautua jollakin tavalla???

Vierailija
18/38 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten suhtaudun? OTan henkilöllisyystodistukseni esille ja näytän sitä kassalle. Sen jälkeen maksan ostokseni ja siirryn pakkaamaan niitä.

Vierailija
19/38 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiusaannun ja punastun, kun kassa aloittaa äimistelyn "ei ikinä uskoisi!". En halua mitään ylimääräistä huomiota.

N42

Vierailija
20/38 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä hän halusi paritella kanssasi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kuusi