Millainen mies lähtee kotia jos ei saa seksiä
Kommentit (67)
Vierailija kirjoitti:
Huono mies. Siis seurustelumielessä.
Huonoon naiseen pettynyt mies, siis seksimielessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan tavallinen mies. Meinasitko että hän on jotenkin velvollinen sinulle, ettei saisi kotia mennä 😂 semmonen kontrollifriikki siellä 😳
Heti jos kieltäydyn hän pukee päälle ja lähtee. Olisi kyllä voinut jäädä yöksi.
Miksi h..vetissä olisi pitänyt jäädä yöksi? Vai odotitko kiitokseksi pihtailusta aamukahvia sänkyyn?
Vierailija kirjoitti:
Sitten kun hän jätti minut kertoi kuinka hän etsii vakavampaa. Ei tosta miehestä mihinkään sellaiseen ole. Miksi hän höpöttää sellaista minulle ihan niinkun minusta ei olisi?
Lähti ettimään jotakuta toista jolta sais persettä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan tavallinen mies. Meinasitko että hän on jotenkin velvollinen sinulle, ettei saisi kotia mennä 😂 semmonen kontrollifriikki siellä 😳
Heti jos kieltäydyn hän pukee päälle ja lähtee. Olisi kyllä voinut jäädä yöksi.
Oma peti on mukavampi kuin sinun sohvasi.
Lisäksi jos hän jää sun sänkyyn makaamaan, sä voit aamulla päättää syyttää sitä rais kauksesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten kun hän jätti minut kertoi kuinka hän etsii vakavampaa. Ei tosta miehestä mihinkään sellaiseen ole. Miksi hän höpöttää sellaista minulle ihan niinkun minusta ei olisi?
Mikä ihmeen narsisti olet...
Oliko miehellä velvollisuus jäädä sun luoksesi vai mikä ongelma?
Millainen nainen ei anna sexyä?
Oletko viallinen vai? Etkö ole kuullut naisten villeistä vuosista?
Nyt sitä sexyä tekemään, ole villi, tästä hyötyy kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihmeen narsisti olet...
Kuinka niin?
Ilmeisesti ette olleet samoilla ajatuksilla/odotuksilla liikkeellä. Mies etsii naista, jolta saa seksiä heti ekoilla treffeillä ja sinä miestä, joka ei halua seksiä heti.
Kuuntelin just parisuhdeterapeuttia ja siellä tuli ilmi, että mies mieluummin lähtee hakemaan ulkopuolista seksiä kuin miettii mitä hän itse voisi tehdä parisuhteen eteen. Eli joskus voisi siis katsoa peiliin jos vaimo ei ns halua. Ja se on kova paikka miettiä miten itse muuttuisi. Mutta tämähän ei tietty päde kaikkiin. Jotkut naiset tai miehet ei vaan jaksa.
Ei tuommoinen ole mikään mies.. Terve menoa.. 😄
Jopas on vastauksia ketjussa. Onko tosiaan suhteessa ollessa teidän mielestänne ok lähteä ovet paukkuen kotiin, jos toista ei juuri sinä päivänä huvita?
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoittaa "lähtee kotia"?
se on lappilaisten lähtee kotiin. Murre you know
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan tavallinen mies. Meinasitko ettà hÃn on jotenkin velvollinen sinulle, ettei saisi kotia mennà íí semmonen kontrollifriikki siellà íí
Heti jos kieltÃydyn hÃn pukee pÃÃlle ja lÃhtee. Olisi kyllà voinut jÃÃdà yÃksi.
Oma peti on mukavampi kuin sinun sohvasi.
LisÃksi jos hÃn jÃà sun sÃnkyyn makaamaan, sà voit aamulla pÃÃttÃà syyttÃà sità rais kauksesta.
mene ny ite vaikka sÃngyn alle jauhamasta
Vierailija kirjoitti:
Entäs jos ihan alussa lähtee kotiin, kun en vielä halua seksiin asti edetä. Ja sen jälkeen kysyy, saisiko multa rahalla! Kun olen sanonut, että etsin vakavampaa suhdetta. No mies tuli blokatuksi alta aikayksikön tämän jälkeen.
Karmea äijä. Hyvä, kun tuollaisesta pääsee nopeasti eroon.
Siis miksi haluat nurkkiisi puutteessa kiemurtelevan ressukan? Tuleeko siitä jotenkin vahva olo?
Vierailija kirjoitti:
Sinun egosiko ei nyt kestätä tuota vai mikä on ongelmasi?
Se, että mies on oikea mies, eikä mikään alistuva puudeli