Ostaisitko kuivan maan mökin Kannonkoskelta?
Mökki ilman mukavuuksia. Ainoastaan sähkö on. Hehtaarin tontti.
Kommentit (31)
Onko tämä se paikka, missä on joku urheilukeskus, en nyt muista nimeä. Olen pari kertaa aikoinaan käynyt lasten joukkueiden kanssa, ja ihmettelin miten kukaan voisi vapaaehtoisesti asua keskellä metsää. Ja ei, en ostaisi mökkiä sieltä, edes veden ääreltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En todellakaan. Mökki pitää olla virtaavan veden rannalla, mitä sillä hehtaarin tontilla tekee jos ei pääse edes uimaan kesä kuumalla.
Meillä on kuivanmaan mökki, tekemistä kyllä riittää kun on vanha talo.
Tietysti, jos haluaa pilata lomansa raatamalla vanhan talon remontteja tehden 🙄
Ei se mulle ole pilaamista. Kidutusta olisi joku aurinkotuolissa makaaminen😄
Kuka tykkää mistäkin. T. Mökki saimaan rannalla. Ja tekemistä kyllä täälläkin piisaa, mutta on kiva pulahtaa järveen kuumalla ilmalla ja saunan jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koko pohjoinen Keski-Suomi Kannonkosken suunnassa on niin ankeaa aluetta että voi kauheata jos joku on sieltä jotain ostamassa.
Jos haluat Jkylän pohjoispuolelle niin laita rahasi mieluummin kiinteistöön Sumiaisissa tai Konnevedellä, pääset paljon paremmalle seudulle miellyttävämpien ihmisten ja parempien järvien läheisyyteen missä luonto on kauniimpaa ja rehevämpää kuin pelkkää ankeaa Suomenselän synkkää kuusikkoa ja mistä pääsee veneellä vaikka Etelä-Konneveden kansallispuistoon ja kanavien kautta isoille järvialueille Pohjois-Savon puolelle.Kannattaa varmistaa, onko alueelle tulossa tuulivoimaloita. Olen mielestäni lukenut, että ainakin Konnevedelle suunnitellaan tuulivoima-aluetta, mikä pilaa laajasti maisemaa, jos toteutuu. Samoin Kannonkoskelle on ehkä tulossa, jollei ole jo. Itse en ostaisi mökkiä, jos pihalle näkyisi tuulivoimaloita.
Kannonkoskelle on tulossa Suomen suurin ja korkein tuulivoimapuisto, Konnevedellä se tulee kirkonkylän koillispuolelle kauaksi kansallispuistosta. Tämäpä se juuri on kun tuulivoimalta ei ole turvassa kuin armeijan alueiden ja itärajan välittömässä läheisyydessä jos niitä haluaa vältellä.
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä se paikka, missä on joku urheilukeskus, en nyt muista nimeä. Olen pari kertaa aikoinaan käynyt lasten joukkueiden kanssa, ja ihmettelin miten kukaan voisi vapaaehtoisesti asua keskellä metsää. Ja ei, en ostaisi mökkiä sieltä, edes veden ääreltä.
Konkurssiin mennyt Piispala.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En todellakaan. Mökki pitää olla virtaavan veden rannalla, mitä sillä hehtaarin tontilla tekee jos ei pääse edes uimaan kesä kuumalla.
Meillä on kuivanmaan mökki, tekemistä kyllä riittää kun on vanha talo.
Tietysti, jos haluaa pilata lomansa raatamalla vanhan talon remontteja tehden 🙄
Ei se mulle ole pilaamista. Kidutusta olisi joku aurinkotuolissa makaaminen😄
Kuka tykkää mistäkin. T. Mökki saimaan rannalla. Ja tekemistä kyllä täälläkin piisaa, mutta on kiva pulahtaa järveen kuumalla ilmalla ja saunan jälkeen.
Niinpä. Itse en ole luonnonvesissä uinut useampaan vuoteen. Edes sauna ei lämpiä joka kerran kun mökillä käydään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Konkurssiin mennyt Piispala.
Ei se vielä konkurssiin ole mennyt, talousvaikeuksista uutisoitiin kyllä. Piispala on hienolla paikalla, mutta onkin järven rannalla.
EN ostaisi koskaan kuivan maan mökkiä.
Onko järvi edes lähellä? Että olisi joku uima- ja venepaikka?
Voi olla kyllä aika tekemätön paikka myydä tuollaista. Lähellä pääkaupunkiseutua joku voisi ostaakin tuollaisen, mutta miksi kukaan haluaa mökin järvi-Suomesta ilman järveä?
Itselleni uiminen on niin tärkeä osa mökkielämystä, että en ostaisi.
Ei ollutkaan tekemisestä kysymys, vaan uimisesta. Kyllä järven rannallakin olevalla mökillä tekemistä löytyy, vaikka en itse välitäkkään mistään mökin pakkotyöleiristä.