Kerto mitå teet viikonloppuna sillä tavoin ettet korjas kirjpitysvirheitödo.
Kirjoitat vaan tälleen nopeasti ilman että korjaat dittrn lopuksi. Sitten vaan psina lähetä.
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä jonkun mielestä muka hauskaa?
Mun mielestä on, naurattanut jo monta kertaa. Kerrankin jotain hauskaa eikä pahan puhumista😂
Me nenään kyläile.änn tänään miehen janssa ystäväpariskunnan luokse, syödään hs saunotaan. Todistus kivaa pitkästä sijas.
Mrnen koiran kanssa sukuloimaaan.
Yriyän öarannella tätä flusnnaa. Makoilen sohvalla ja katselen telkkaria ja yskin keuhkoni kiåeonii. Enhkäpä kuuma n teen juominen auttaksa.
Olen lauiantai ja sunnuntain töissä. Lauantaina käyn töiden jäökeen kaupassa ostamassa jotain hyvää syötävää, löhöän sohvlala ja kasaan palapeliä. Ehkä katson putouksen. Snununtaina töisen jälkeen tapaan miesyastävääni, en vieä tiedä mitä teeme. Sitten alkaakin vapaapäivien putki!
Vois k äydä luistelenassa ja tehdå käsitlitä että ja yortillaa
Kauppaan nyt aamusta. Ehkä ksverin kans Ikeaan tänään tsi huomenna. Ei muita suunnitrlmii. Jis jotsin huvittaa tehdä, niin sit tehdäön.
Mulla on dyslexia enkä juuri koskaan jaksa oikolukea, ja kirjoitan nopeasti. Tulee välillä aikamoista salaattia.
Supo varmaan seuraa, Yle tekee mun postauksista juttuja että tässä teille pietarintrolli.
Tämän postauksen oikoluin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä on, naurattanut jo monta kertaa. Kerrankin jotain hauskaa eikä pahan puhumista😂
Niin, nyt on kerrankin ketju, misää joku ek heti nipota kirjoitsvirhridyå.