Kyllä voi 57-vuotias nainen olla kaunis
ja seksikäs. Elizabeth Hurley siis. Edelleen täydellinen jumalatar ilman kuvien muokkaustakin. Hänen kohdallaan kuvien muokkaus on ylipäätään järjetöntä, vaikka sitä tehdäänkin.
Kommentit (42)
Mä olen 3-kymppinen nainen ja olen ihastunut n. 55-vuotiaaseen naiseen työpaikallani. Hän on mielestäni yksi viehättävimmistä koskaan tapaamistani naisista. Karismaattinen, tyylikäs, älykäs, kaunis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kristi Noem on kanssa kuosissa!
Täyttää tänä vuonna vasta 52. Katsellaan viiden vuoden päästä.
"Vasta 52"! Kyllä kun nainen menee yli viidenkympin, niin se sellainen rajapyykki naiselle kuin naiselle, että saa todella olla ylpeä itsestään jos tuossa kuosissa on! Harva edes parikymppinen on tuossa kuosissa. Varmaan tosin 57v tulee pesemään 99,9% naisista.
Yleensä keskityn 18-25 vuotiaisiin naisiin mutta tuon kanssa voisin tehdä poikkeuksen. On se kauniimpi kuin useimmat alle 30v suomalaiset naiset.
M44
Juuri eilen törmäsin tuttuun pitkästä aikaa ja on kyllä kaunis nainen. Yli 60 vuotias mutta ei se kauneus mihinkään katoa vaikka ikää tulee. Ei ole leikellyt eikä piilottele ryppyjä, jotenkin se kauneus tulee myös sisältä sen lisäksi että on ulkoisesti kaunis.
No entäs Kaunareitten Brooke, 62 vuotias! Katherine Kelly Lang
Vierailija kirjoitti:
Yleensä keskityn 18-25 vuotiaisiin naisiin mutta tuon kanssa voisin tehdä poikkeuksen. On se kauniimpi kuin useimmat alle 30v suomalaiset naiset.
M44
Ai etä oikein suvaitset tehdä poikkeuksen? Voi jumalauta 😂 Mahtaiskohan sut huolia?
Ei olisi kiva olla elokuvatähti. Kun elämän pitäisi sen loppuun saakka täyttää huoli siitä, näyttääkö hyvältä ja "seksikkäältä". Minulla on 65-vuotiaana muuta elämänsisältöä ja tavoitteita, ja olen astunut sovinnolla ulos tuosta kisasta.
Vierailija kirjoitti:
Ei voi olla, rupsahtaneita ovat tuon ikäiset, KAIKKI!
No jos istut iltapäivät lähiösi ostari paarit ,niin todella ovat naiset kuin miehet siellä rupsahtaneita. Liikut väärissä porukoissa vaan. Et näe silloin vanhempien naisten puhdasta kauneutta.Tehtävän naisilla kun tekee kalja,viini ja tupakka ulkonäköön,unohtamatta sama asia mieheille.
Feikit tissit ja rasvaton persus ei sytytä.
Rahalla saa, rva Hurleyllä on käteis-ja muuta varantoa huomattavasti enemmän kuin säilyketehtaan Pirkolla.. Tuskin rva Hurley on tehnyt elämässään päivääkään raskasta fyysistä työtä, rva Hurley tuskin kärsii tästä syystä myöskään nivelvaivoista. Ehkä kannattaa ottaa ne ihailun kohteet vähän realistisemmin ja maanläheisemnin arkielämästä, niin ne on hiukan helpommat tavoittaa.
Kaikki, ketä listalla olette maininneet ovat plastiikkakirurgian vaki-asiakkaita.
Mielestäni "tohtori tuli kaupunkiin" pääosan esittäjä on edelleen kaunis.
Samoin The cars yhtyeen laulajan vaimo.
Vierailija kirjoitti:
Rahalla saa, rva Hurleyllä on käteis-ja muuta varantoa huomattavasti enemmän kuin säilyketehtaan Pirkolla.. Tuskin rva Hurley on tehnyt elämässään päivääkään raskasta fyysistä työtä, rva Hurley tuskin kärsii tästä syystä myöskään nivelvaivoista. Ehkä kannattaa ottaa ne ihailun kohteet vähän realistisemmin ja maanläheisemnin arkielämästä, niin ne on hiukan helpommat tavoittaa.
Ihailun kohde saa olla tavoittamaton unelma. Ei siinä ole mitään väärää. Ihailen monia taviksiakin, vaikka eivät hekään haaveistani välitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, ei tuossa iässä vielä ruma tarvitse ollakkaan. Minulla on 80v anoppi joka on edelleen kaunis ja seksikäs.
Se on ollakaan. Toivoisin, että ihmiset oppisivat kirjoittamaan.
Ootko jörniny 57 vuotiaasta naista?
Vierailija wrote:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, ei tuossa iässä vielä ruma tarvitse ollakkaan. Minulla on 80v anoppi joka on edelleen kaunis ja seksikäs.
Se on ollakaan. Toivoisin, että ihmiset oppisivat kirjoittamaan.
Ootko jörniny 57 vuotiaasta naista?
Ei eronnut mitenkään 56 vuotiaasta? Pointti oli?
Salma Hayek on 57v ja on edelleen kuuma pakkaus.
Pilkku joka-sanan eteen!