Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen suurperheen kotiäiti

Vierailija
24.02.2023 |

Kysy mitä haluat

Kommentit (89)

Vierailija
81/89 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki aloitukset, kysy mitä haluat, ovat tämän sekopää pojan aloituksia. Niihin ei kannata vasta mitään järkevää.

Mielestäni tästä on tullut viime aikoina trendi. Joku joskus teki   otsikon: "Olen se ja se. Kysymyksiä?"

Ja tästä koko se villitys  alkoi. Tuskin se on yksi ja sama henkilö. Yksi aloitti ja muut tyhmät perässä. Se on jonkinlainen trendi -  vaikka todella typerä.

Vierailija
82/89 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä myös 5 lasta, voin myös vastailla esitettyihin kysymyksiin. AMK koulutus. Emme saa tukia, muita kuin lapsilisät ja äitiysrahat saatu. Tehdään töitä molemmat vuorotellen. Isä täydet tunnit, minä osa- aikaisesti. Pärjätään taloudellisesti ihan hyvin. Vanhin lapsi saa uudet pyörät, sukset, luistimet, loput käyttää toisten vanhoja. Lapset saavat harrastaa. Lapset aloittavat päivähoidon noi 3- vuotiaina, jolloin alan tehdä täysiä tunteja. Lapset ovat pitkähköillä ikäeroilla 2- 4 vuotta välein. Eivät vahvi toisiaan, mutta osallistuvat kotitöihin ikätasoisesti. Miehelle kelpaa vielä seksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/89 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi häpeät virolaisuuttasi? Miksi?

Vierailija
84/89 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä myös 5 lasta, voin myös vastailla esitettyihin kysymyksiin. AMK koulutus. Emme saa tukia, muita kuin lapsilisät ja äitiysrahat saatu. Tehdään töitä molemmat vuorotellen. Isä täydet tunnit, minä osa- aikaisesti. Pärjätään taloudellisesti ihan hyvin. Vanhin lapsi saa uudet pyörät, sukset, luistimet, loput käyttää toisten vanhoja. Lapset saavat harrastaa. Lapset aloittavat päivähoidon noi 3- vuotiaina, jolloin alan tehdä täysiä tunteja. Lapset ovat pitkähköillä ikäeroilla 2- 4 vuotta välein. Eivät vahvi toisiaan, mutta osallistuvat kotitöihin ikätasoisesti. Miehelle kelpaa vielä seksi.

<<Emme saa tukia, muita kuin lapsilisät ja äitiysrahat >>

Jos ne eivät ole tukia, niin mikä ne sitten ovat - lahjoja tai ansaittuja?

Vierailija
85/89 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kysyisin?? Et oo mikään ainutlaatuinen tapaus pelkästään lasten lukunäärän vuoksi 🤷🏻

Vierailija
86/89 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sivistyneempi maa, sitä alhaisempi syntyvyys.

Mitä sivistyneempi ihminen, sitä...

Vierailija
87/89 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi häpeät, että olet virolainen? Se on veljeskansamme. Paljon kärsinyt veljeskansamme. Virolaiset ovat ihania.

Vierailija
88/89 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olin viiden lapsen kotiäiti siihen asti, kunnes nuorin täytti neljä vuotta. Elettiin minun säästöillä, miehen palkalla, äitiyspäivärahoilla (ensimmäisen lapsen jälkeen aina minimi), kotihoidontuella ja lapsilisillä. 

Vierailija
89/89 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole kotiäiti, jos saat työmarkkinatukea, koska sen edellytys on, että haet töitä. Olet siis työtön työnhakija, jolla on 5 lasta. Jos olet kohta eläkeiässä, lapsesi ovat jo vähintäänkin peruskouluikäisiä.