Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä ihme tuo S apteekki mainos oikein on, miksi jollain S ketjulla pitäisi olla oikeus myydä lääkkeitä?!

Vierailija
24.02.2023 |

Olipahan avaus.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olishan se helppoa hakea buranaa tai perusvoidetta samalla kun käy ruokakaupassa vaikka iltakymmeneltä. Mummot toki ehtii päivällä apteekkiinkin.

Vierailija
2/27 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tippuisiko hinnat? Saisiko lääkkeistä Bonusta? Tulisiko alekampanjoita?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelin tuota apteekkien vastausta, ettei saisi neuvontaa. En mä oo ainakaan koskaan saanut, tai edes tarvinnut, neuvontaa reseptivapaisiin lääkkeisiin apteekissa. Niissähän tulee ohjeet mukana. Tosin en syö vakituisesti mitään lääkettä, eli en edes tarvi mitään ohjetta yhteisvaikutuksiin.

Vierailija
4/27 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

K-kauppiaat taas kovassa äänessä. Kismittääkö kun ette itse tajunneet?

Vierailija
5/27 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Buranan jatkuva syönti pilaa maksaisi. Aspirinilla jos tarpeeksi ottaa, pääsee hengestään. Ja apteekista saa asia ntuntevaa palvelua. Meillä ainakin kauppakeskuksissa kaikissa on myös apteekki.

Vierailija
6/27 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan niillä ollut se nettiapteekki jo vuosia.

Vierailija
7/27 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avaus? Onhan tuo ollut jo aikoja toiminnassa. Vai meinaatko että LIIDELIN ja IKEAnkin pitäisi saada?

Niitähän täällä muuten ylistetään.

Vierailija
8/27 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitaan brittien Boots tänne.

Vierailija
9/27 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan niillä nettiapteekki.

Vierailija
10/27 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että narkit innostuisi kaikista eniten tästä muutoksesta, vaikka vain perus buranaa olisi tarjolla. Toisaalta olisi silti kiva saada vaikka just sitä buranaa ruokakauppaan, koska meillä päin apteekki menee kiinni arkisin jo klo 17 ja seuraavaksi lähin/päivystävä apteekki on 40km päässä.

Vierailija
11/27 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös ne meinanneet jo myrkyttää ihmiset d vitamiinilla kampanjassaan?

Ei anna uskottavaa kuvaa.

Vierailija
12/27 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alko kanssa vapaille markkinoille! Samoin veikkaus!

Vierailija
13/27 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viittaa vireillä olevaan keskusteluun pitäisikö apteekkitoimintaa vapauttaa nykyisestä säätelystä. Tekevät jo toimintasuunnitelmaa, mikäli muutos tulee, minkä tyyppistä apteekkipalvelua tulevat tarjoamaan.

Vierailija
14/27 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"miksi jollain S ketjulla pitäisi olla oikeus myydä lääkkeitä"

Sillä on jo ollut oikeus

Itse olen monta kertaa tilannut S-apteekista tuotteita.

Mut ollut toiminta tauolla.

Vierailija
15/27 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelin tuota apteekkien vastausta, ettei saisi neuvontaa. En mä oo ainakaan koskaan saanut, tai edes tarvinnut, neuvontaa reseptivapaisiin lääkkeisiin apteekissa. Niissähän tulee ohjeet mukana. Tosin en syö vakituisesti mitään lääkettä, eli en edes tarvi mitään ohjetta yhteisvaikutuksiin.

Lääkäriltä ohjeet reseptilääkkeisiin, muihin ohjeet netistä. En tarvitse mihinkään farmaseutteja kun ostan lääkkeitä.

Vierailija
16/27 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lääkäriltä ohjeet reseptilääkkeisiin, muihin ohjeet netistä. En tarvitse mihinkään farmaseutteja kun ostan lääkkeitä.

Lääkäriltä? Ei ne lääkkeistä mitään tiedä. Tarkoitit varmaan proviisoreilta. Nehän niitä lääkäreitä joutuu jatkuvasti opettamaan ja mokia korjailemaan.

Vierailija
17/27 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin SINÄ et. Joten kukaan muukaan ei saa tarvita farmaseuttia.

Vierailija
18/27 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä idea. Kävisin takuulla, kuitenkin esimerkiksi käsikauppa lääkkeissä on ohjeet paketissa ja eipä nuo apteekit ole tähänkään asti estäneet lääkemyrkytyksiä, kyllä ihmiset vetää paketin parasetamolia kerralla vaikka reseptillä hakevat.

Vierailija
19/27 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkkää ahneuttahan tuo on, ei muuta. Ihmisten turvallisuudesta viis.

Vierailija
20/27 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alko kanssa vapaille markkinoille! Samoin veikkaus!

Meillä on vapaa Alko 24/7. Viru vodka 12-25e pullo, kelloajasta riippuen. Veikkauksen korvikkeena sökö rinki.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yhdeksän