Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te keillä on velkaa (ei ulosotossa), miten olette pärjänneet vanhempainvapaalla tms

Vierailija
24.02.2023 |

Ei mitään arvosteluja kiitos. Olen ollut pitkään velkaantunut, käyn kokopäivätöissä ja maksan joka kuukausi isoja summia pois. En ole ulosotossa, vaan saanut maksettua palkasta. Käteen ei jää mitään. Kaikki menee velkoihin, asumiseen, ruokaa (jonka budjetti on niin minimissä kuin olla ja voi).

Olen saanut tehtyä budjetin jota joka kuukausi noudatan, saan maksettua kaikki ajallaan, mutta mitään joustoa ei ole. Eli jos tulee joku ylimääräinen meno - ei siihen ole varaa. Ei ole autoa, en juo, enkä polta.

Saan vauvan kesällä. Tulot tippuvat 600e. Stressaan jo nyt pärjäämistä. Olen muuttamassa halvempaan asuntoon (jos vain löydän), mutta tuntuu että kaikki nousevat koko ajan. Opintolainan korkokin on noussut ihan järkyttävästi tässä parin kuukauden aikana 😩

En tiedä miten pärjään.. kertokaa miten te muut velkaanuneet (ei ulosotossa) pärjäsitte kun jäitte kotiin??

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli vähän samanlainen, vaikkakin eri syystä johtuva tilanne. Olin vuorotteluvapaalla ja opiskelin sen ajan ulkomailla. Sain pankista maksuvapaata sen ajaksi. Toinen vaihtoehto olisi ollut kuukausierän pienentäminen ja maksuajan pidentäminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi viisi