Onko sinulla joku tuote tai merkki jonka ostamisen oler lopettanut, koska siinä on muuttunut esim. koostumus tai pakkauksen ulkonäkö??
Itse en osta enää Lidlin halpoja Cien kasvojenpesugeelejä, ovat muuttuneet niin litkuiksi aikaisempaan verrattuna.
Aiemmin en muuta ostanutkaan.
Kommentit (6)
Joo kaikki geelihammastahnat saisi heittää hiton ittuun. Ärsyttävintä on se, että hammastahnoista harvoin selviää pakkausmerkinnöistä, että onko ne tahnaa vai geeliä. Liian monta kertaa olen avanut uuden tuubin ja todennut, että tätä liukuvaa löllöähän se taas tämäkin oli. Olen alkanut ottaa kännykkään kuvan pakkauksesta, jotta näen ja tiedän, etten vahingossa osta uudelleen.
Niitä ns. kettukarkkeja en osta enää, vaikka ennen niistä pidin. Nyt ne on vetisiä ja mitättömän makuisia.
Valion jugurtit on lirumaisia, niistä on tullut juotavia jugurtteja ja makukin on pliisu.
Enkä enää ikinä osta eskimopuikkoja. Tyhjän saa pyytämättäkin.
Ostin kerran löydöstä ilahtuneena Tokmannilta jotain huippuhalpaa aasialaista riisiä 2 kg. Meni ehkä 2-3 vk enkä ollut ehtinyt avaamaan pakkausta kun huomasin sen jotenkin pullistuneen kaapissa. Ajattelin, että ehkä päiväys on mennyt ja otin tutkittavaksi. Se pussi oli valkoisenaan joitain hyyvin pieniä sirkantapaisia ötököitä jotka hyppivät hulluna pussia vasten. Heivvasin roskiin ja pesin kaapiston, enkä enää pysty tarttumaan yhteenkään halpaan riisipakettiin ellei ole kaupan omaa merkkiä.
Käytin ennen Lumenen lähde-kasvorasvaa ja se oli mielestäni hyvä. Viimeksi, kun ostin niin siinä oli todella voimakas tuoksu josta en pitänyt.
Apetit pepperoni twin pakastepizza. Jotain on reseptissä muuttunut, ei maistu hyvältä enää.
Onhan noita ollut aika paljonkin itseasiassa.
Pepsodent xylitol, se vihreä tuubi. Ennen oli tahnaa, nyt jotain geeliä.