Onpa tiukka seula! Hesarin jutussa vain 4 kommenttia ja ekassa niistä 480 tykkäystä. Arka aihe? (link)
Eli varmaan useampi sata kommenttia hylätty. No, nyt meillä on taas lisää ihmisiä, jotka tajuavat viimeistään nyt, että sana ei ole vapaa todellakaan. Niin ja mistä aiheista HS ei halua kansalaiskeskustelua käytävän.
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkäköhänlaisia ne kommentit ovat olleet?
Vihapuhettahan ei tarvitse hyväksyä.Asiallisesti kun käsittelee aihetta, niin sananvapauteen ei pitäisi puuttua.
Tuo on jo niin naurettavaa. Kyllä te yritätte kaiken kääntää pois itse asiasta. Eli useampi sataa/tuhatta rassea on kommentoinut ja ainoastaan 4 normaalia ihmistä.
Kaikki tietää, että Hesarissa on asiallinen kommentointilinja ja oma nimi näkyy kommentoidessa. Tuo suhdeluku on niin tolkuttoman suuri, että siellä on kuule sensuroitu ihan normikeskustelua. Itseltäni mm estettiin tämä lause: " Onpa kummallista"
Mä en tiedä miten asia siellä on, joten yleisellä tasolla kirjoitin tuon mitä kommentoit.
Jos on ihan asiallisesti kommentoitu ja poistetaan viesti, niin ihan syytäkin on kyseenalaistaa sensurointi.
Vierailija kirjoitti:
Senkun perustaa sen oman rasselehden, missä sitten saa kommenteissa suoltaa paskua minkä kerkiää. Sanoma on yksityinen firma ja saa itse päättää mitä julkaisee ja mitä ei. Sinun sananvapaus ei takaa että myöskään minun pitäisi oman firmani sivuilla julkaista mielipiteitäsi, vaikka sellaisen lähettäisitkin minun firmalle.
Vilpitön kys. etkö sä todella parempaa keksinyt, kuin iänikuisen r- kortin? Sehän se on syynä - pakko olla joo näin. Oot pari vuosikymmentä jo myöhässä tuon kanssa ja kukaan ei enää niele tuota. Ei edes me demarit.
Älykästä vasemmistolaista ei ole olemassakaan sillä älykäs yksilö ei IKINÄ äänestäisi vasemmistoa.
Mitä kommentoitavaa tuohon sitten olisi? Ei kai Hesarin kommenttiosion tarvitse olla samanlainen kuin joku av, missä vaan lässytetään omia tuntemuksia.
Äänestä oikein vaaleissa. Ja vaaleita.
Vierailija kirjoitti:
Älykästä vasemmistolaista ei ole olemassakaan sillä älykäs yksilö ei IKINÄ äänestäisi vasemmistoa.
Oikeistolaisuus pitäisi määritellä mielensairaudeksi.
Tulin Suomeen 7v sitten, joten kielitaitoni ei ole täysi 10. Mutta ikävää, että käyt meidän avriggalaisten kimppuun ad hominemilla. Oletko sinäkin rassevassari?