Saarikko pauhaa persuille
Kommentit (69)
Vaikken ihmisestä tykkää niin tässä asiassa oli ihan syystä.
Sannalla ei ole pooloa, vaan paljon hienommat vaatteet ja on ehostautunutkin jostain syystä.
Oletteko huomanneet, että yhden persuehdokkaan sukunimi on Tollola?
Vierailija kirjoitti:
Miksi Sanna ja Krista ovat tuolla noin ehostautuneina ja tavallista hienompina? Onko tänään ollut joku edustustilaisuus tai jotkut hautajaiset, johon ovat osallistuneet?
Sannalla Ukraina-pinssi ja huomenna hautajaistunnelma.
kulmuni ja saarikko niin kalastelivat city äänestäjiä tuloksena on me juntitkin hylkäämme petturi puolueen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitää hänen vielä jotain yrittää ennen Keskustan total romahdusta.
Tosin on itse se suurin syyllinen siihen, että kannatus on mikä on.
Kepun suurin kannatuksen pudottaja on sipilä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi Sanna ja Krista ovat tuolla noin ehostautuneina ja tavallista hienompina? Onko tänään ollut joku edustustilaisuus tai jotkut hautajaiset, johon ovat osallistuneet?
Sannalla Ukraina-pinssi ja huomenna hautajaistunnelma.
Vesa-Matti Loirin hautajaisissa syksyllä oli kuitenkin mustassa poolossa.
Marini taas hermostui vaikka itse on se pääpäättäjä hallituksessa muuten vedetään oppositiopuolueet aina mukaan mutta ei huolita heitä itse hallitukseen.
Saaristo pauhaa huhtikuun alusta lähtien navetassa. Päästään eroon koko kantturasta ja kepulipuolueesta.
Vierailija kirjoitti:
Sannalla ei ole pooloa, vaan paljon hienommat vaatteet ja on ehostautunutkin jostain syystä.
Alapääministeri yrittää puhdistaa pilaanutunutta mainettaan mauttomana pukeutujana. Siksi ei ole kuminen nahkatakki päällä enää.
Kukas maksaa ne kaikki avut takaisin mitä ollaan muihin maihin annettu?Toivottavasti nuo kohta lopetetaan.
Vierailija kirjoitti:
Marini taas hermostui vaikka itse on se pääpäättäjä hallituksessa muuten vedetään oppositiopuolueet aina mukaan mutta ei huolita heitä itse hallitukseen.
Marinin kausi on loppusuoralla, vähempikin raivostuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Saaristo pauhaa huhtikuun alusta lähtien navetassa. Päästään eroon koko kantturasta ja kepulipuolueesta.
Uskon, että valitaan kuitenkin myös uuteen eduskuntaan, kuten myös ainakin Mika Lintilä ja Antti Kaikkonen, jos siis ovat ehdolla, mutta keskusta saa korkeintaa vain jotain 20-25 kansanedustajaa uuteen eduskuntaan.
Ja pm poseeraa kuningattarena vieres, huulet. törröllä ja niin laitettuna. Se on nyt loppusuora ennen vaaleja vissiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskon, että valitaan kuitenkin myös uuteen eduskuntaan, kuten myös ainakin Mika Lintilä ja Antti Kaikkonen, jos siis ovat ehdolla, mutta keskusta saa korkeintaa vain jotain 20-25 kansanedustajaa uuteen eduskuntaan.
Miten tyhmää voi äänestävä kansa olla, kun eduskunnassa on näiden ja monien muiden kaltaisia urpoja tai suorastaan roistoja?!
Vierailija kirjoitti:
Ja pm poseeraa kuningattarena vieres, huulet. törröllä ja niin laitettuna. Se on nyt loppusuora ennen vaaleja vissiin.
Eihän tuo yleensä nyt noin laitettuna ja noin hienoissa vaatteissa olekaan.
Mutta ihme, että Sanna on ylipäätään paikalla kyselytunnilla. Noh, vaalit ovat jo lähellä niin pitää olla esillä.
Vierailija kirjoitti:
Minkä takia tuo on aina eniten äänessä ja kailottamassa suurimpaan ääneen?! Vähiten sillä on järkevää sanottavaa.
Jos kysymys oli osoitettu juuri hänelle?
Tällä kyselytunnilla on kyllä tavallista kovempaa kritiikkiä ja muiden haukkumista kuin yleensä. Vaalit ovat lähellä ja itseään pitää tuoda esiin muita haukkumalla.
Ei pidä sitten kysellä häneltä persujen kyselytunnilla. Jos kysytään, hän vastaa. Oliko sulla muita yhtä älykkäitä kysymyksiä? Onko persuilla koskaan?