Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten ehdottaa heterokaverille runkkaamista

Haluttaa
23.02.2023 |

Eli haluaisin ehdottaa heterokaverilleni ristirunkkaamista, mutta miten? Onko jollain kokemuksia? Haluan vain oikeita ja tosi vastauksia, ei pelleilyä.

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kaverisi on hetero, niin se ei ole biseksuaali :)  Koeta tiedustella mitä se ylipäätään homoista yms. ajattelee, jokuhan voi vaikka lyödä, jos rupeat lähentelemään.

Vierailija
22/35 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olette heteroita molemmat, niin ei oikein mitenkään. Ilmeisesti itse olet vähintään bi-curious, mutta ehdota mieluummin sellaiselle jonka tiedä olevan myös utelias, älä ehdota heterolle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo-o. Ensimmäisen maailman ongelmiin kuuluu nykyään miten ihan umpihetero mies voi ehdottaa umpiheterolle kaverilleen heteroseksin harrastamista kahden miehen kesken

Näin se kehitys kehittyy.

Sehän tässä uudessa ajassa niin outoa onkin, että homokammo on suurempaa kuin 80-luvulla! Miestä haluavat mies on hetero ja naiseksi pukeutunut mies on myös hetero harrastaessaan seksiä miehen kanssa. Kukaan ei vahingossakaan ole homo tai edes biseksuaali, vaan kaikki heteroita.

Mitä ihmeen pelättävää siinä homoudessa edelleen on?

Lokerointi on turhaa.

Vierailija
24/35 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin miten minut saisi runkkaamaan jonkun kalua. No jos hänellä on kuuma nainen, niin vastapalveluksena voisin nussia häntä, se olisi ihan reilu vaihtokauppa. Hetero mies pystyy runkkaamaan toista jos siitä tarjottava hinta voittaa haitat. Jos ajatellan että se olisi ystäväni viimeinen toive, totta munassa tekisin senkin.

Vierailija
25/35 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehdotitpa miten tahansa, niin määritelmän mukaan heteromies vastaa että kiitos ei. Bi- ja homomiehet puolestaan vastannevat kiitos kyllä kaikenlaisiin ehdotuksiin jotka sopivat heidän parisuhdestatukseen ja henkilökohtaisiin mieltymyksiin.

Ei tätä kysytty. Tälläkään kertaa.

Kuinka niin? Vastaus oli, että miten vain voi ehdottaa, mutta lopputulos ei niinkään riipu kysymyksen muotoilusta, vaan kaverin heterouden asteesta.

Itse en kyllä henkilökohtaisesti tykkää pyhästä hetero-bi-homo -kolminaisuudesta, enkä myöskään itseäni laske oikeastaan mihinkään noista kategorioista. Jos mulle kaveri ehdottaisi, niin vastauksen (kiitos ei) laadun sanelisi lähinnä 30 vuoden yksiavioinen elo vaimon kanssa. En mä lähde muiden naisten kanssa peuhaamaan, joten miksi lähtisin muiden miestenkään kanssa.

Ap ehkä halusi sitten kuitenkin todellisuudessa kysyä kaverilta, että pitääkö hän itseään umpiheterona vai ei. Jos on hyvä kaveri, niin en näe miksei tuota voisi kysyä ihan asiallisesti ja suoraan, jos kaverilla on tiedossa ap:n seksuaalinen suuntautuminen. Ja miksei olisi, jos hyvästä kaverista on kyse.

Miksi pitää aina takertua epäolennaisuuksiin? Kaverukset elävät heteroelämää, he idetifioivat itsensä heteroiksi. Myös hetero voi joskus käyttäytyä kuin homoseksuaali. Mikä ongelma siinä on?

Jonkun päähänpinttymä on koko ajan muistuttaa eri kategorioista. Miksi?

No ne nyt on aika helvetin selkeät ja toimivat kolme kategoriaa. Mikä sinulle siinä oman biseksuaalisuutesi myöntämisessä on niin pelottavaa?

-heteromies sivusta

On turha muiden puolesta päättää, mitä leiriä he edustavat ja montako niitä on. Jokainen määrittelee sen itse. En tunne itse itseäni biseksuaaliksi, mistä päättelet että olisin?

- nainen sivusta.

Vierailija
26/35 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanan homo hetero.

Vierailija
27/35 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos haluaa jonkun kanssa seksiä, mitä väliä onko se hetero/homo/bi/blaa blaa blaa?

Se on seksiä. Piste.

Ei olekaan väliä, mutta väkisinkin siihen kiinnittää huomiota, että korostetaan näissä yhteyksissä heteroutta niin kuin ap:kin tekee.

Tarkoittaa sillä, ettei hänellä ole ystävänsä kanssa kokemuksia seksistä saman sukupuolen kanssa. Ovat harrastaneet vain naisia tähän asti. Miesten välinen on uutta.

Vierailija
28/35 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanan homo hetero.

Käy kimppuun vaan, mieles tekee kuitenkin.

Vierailija
29/35 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä näillä bi-miehillä ja homolla on niin vaikea ymmärtää, että heteroa miestä miestenvälinen seksi oksettaa ja sitä ei TODELLAKAAN halua tehdä. Homot saa tehdä ihan mitä itse huvittaa, kunhan ei kuvittele, että heteroita kiinnostaa toisen kullit hitustakaan. Toisen lähentely jo inhottaa ja pitää potkia kauemmas. Vähän sama kun  mormooni tai lessu tyrkyttäisi väkisin uskontoaa ei uskovalle. 

Miehistä kiinnostuvat voi olla ihan keskenään, eikä kuvitelle olevansa heteroita. Jos on bi tai homo niin sitten on, mutta antakaa toisen olla rauhassa heteroita.  Ihme ettei uskalleta nykyaikana tulla kaapista.

Miksi näin pahasti kiristää kauluksesta? Ihme fobiaa. Ei sinua ole kukaan ottamassa väkisin, vai onko?

Vierailija
30/35 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä näillä bi-miehillä ja homolla on niin vaikea ymmärtää, että heteroa miestä miestenvälinen seksi oksettaa ja sitä ei TODELLAKAAN halua tehdä. Homot saa tehdä ihan mitä itse huvittaa, kunhan ei kuvittele, että heteroita kiinnostaa toisen kullit hitustakaan. Toisen lähentely jo inhottaa ja pitää potkia kauemmas. Vähän sama kun  mormooni tai lessu tyrkyttäisi väkisin uskontoaa ei uskovalle. 

Miehistä kiinnostuvat voi olla ihan keskenään, eikä kuvitelle olevansa heteroita. Jos on bi tai homo niin sitten on, mutta antakaa toisen olla rauhassa heteroita.  Ihme ettei uskalleta nykyaikana tulla kaapista.

Miksi näin pahasti kiristää kauluksesta? Ihme fobiaa. Ei sinua ole kukaan ottamassa väkisin, vai onko?

Minuakin kiristää. Mua ei kiinnosta yhtään miesten kehot tai elimet ja kun sitä ei sanottaessa uskota, niin se alkaa ottaan aivoon. Ihan samanlailla mua otti aivoon vartiotornin ojentajat, tuputtajavegaanit, siis ihan kaikki jotka ei usko kun puhun omista mieltymyksistä. Se on äärimmäisen röyhkeää ja kertoo ihmisestä ihan tarpeeksi, ettei hänen kanssaan kommunikointiin kannata uhrata omaa aikaa. Eri

Vierailija
31/35 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minuakin kiristää. Mua ei kiinnosta yhtään miesten kehot tai elimet ja kun sitä ei sanottaessa uskota, niin se alkaa ottaan aivoon. Ihan samanlailla mua otti aivoon vartiotornin ojentajat, tuputtajavegaanit, siis ihan kaikki jotka ei usko kun puhun omista mieltymyksistä. Se on äärimmäisen röyhkeää ja kertoo ihmisestä ihan tarpeeksi, ettei hänen kanssaan kommunikointiin kannata uhrata omaa aikaa. Eri

Jotkut homot ovat uskomattoman röyhkeitä ja itsekeskeisiä. Koko elämä pyörii panemisen ympärillä. Tavallinen heteroelämä on niiiin boooring, nuoruutta ja ulkonäköä palvotaan. En tunne yhtään homoa, jonka kanssa pystyisi keskustelemaan mitään syvällistä.

Vierailija
32/35 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, heti väitetään  että ihme fobiaa homoja kohtaa, jos sanoo suoraan, että toisten miesten kullit oksettaa, jos niitä aletaan tyrkyttämään lähelle. Oksettaa jo miestenvälisen seksin näkeminenkin jossain somessa. Kuten sanottu jokainen saa tehdä ja tykätä mistä lystää, kunhan ei ala tuputtamaan sellaiselle, joka sitä inhoaa. 

Vierailija
33/35 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi olet tässä ketjussa? Eikä keskustelu tai neuvon kysyminen ole tuputtamista.

Vierailija
34/35 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, heti väitetään  että ihme fobiaa homoja kohtaa, jos sanoo suoraan, että toisten miesten kullit oksettaa, jos niitä aletaan tyrkyttämään lähelle. Oksettaa jo miestenvälisen seksin näkeminenkin jossain somessa. Kuten sanottu jokainen saa tehdä ja tykätä mistä lystää, kunhan ei ala tuputtamaan sellaiselle, joka sitä inhoaa. 

Yliherkkyyttä.

Vierailija
35/35 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ehdota, vaan anna tilanteen ajautua siihen. Moni säikähtää, jos suoraan ehdottelet, etkä voi tietää kuka oikeasti innostuisi.

Sen sijaan sun pitää nähdä vähän vaivaa ja aistia hienovaraisia signaaleja. Saunominen on hyvä lähtökohta, ja siihen pitää yhdistää vähän olutta ja seksiaiheisia juttuja. Sitten seurata miten tilanne kehittyy. Jos saat kaverille kehittymään edes puoliseisokkia, niin siitä se voi lähteä.