Mistä muumitalo??????????
Mistä löydän pojallemme muumitalon Helsingistä, Espoosta tai Vantaalta? Anttilassa ja Prismassa ja br lelussa ei ainakaan ole. Anttilassa oli muumilaiva, mutta ehdottomattamasti haluaa muumitalon. Ja tietääkö joku mihin hintaan löytyy??Tiedoista kiitollinen!!
Kommentit (6)
Viime viikolla oli ainakin Jumbon Anttilassa Muumitalo. Jumbon BR-lelukaupassa oli sekä " tavallinen" muumitalo että ensi muumitalo, jossa ei ole pieniä osia. Ostelin itse viime viikolla ja kyllä niitä jäi liikkeeseen.
Sörnäisissä Fida-kirpputorin ikkunassa on pitkään ollut käytetty Muumi-talo, kun olen ajanut bussilla ohi (todennäköisesti on yhäkin, viimeisin havainto viime viikon lopulta).
Stockalla on (sekä Tapiolasta, että keskustasta olen löytänyt), hintaa en muista ja toys ' r' us:ista löysin, siellä hinta oli noin 50 e.
meille tuli juuri citymarketin lelu-vihkonen ja siinä oli muumitalo myynnissä. eli luulisi siellä semmoisen löytyvän.
Oli laivoja, taloja ym. Muumikamaa. Hintaa en kerennyt katsoa, kun juoksin osaston läpi... ;-)
niin tänään näin Järvenpään Prismassa. Jos jaksat ajella sinne asti!