Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä muumitalo??????????

21.11.2006 |

Mistä löydän pojallemme muumitalon Helsingistä, Espoosta tai Vantaalta? Anttilassa ja Prismassa ja br lelussa ei ainakaan ole. Anttilassa oli muumilaiva, mutta ehdottomattamasti haluaa muumitalon. Ja tietääkö joku mihin hintaan löytyy??Tiedoista kiitollinen!!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
21.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin tänään näin Järvenpään Prismassa. Jos jaksat ajella sinne asti!

Vierailija
2/6 |
22.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime viikolla oli ainakin Jumbon Anttilassa Muumitalo. Jumbon BR-lelukaupassa oli sekä " tavallinen" muumitalo että ensi muumitalo, jossa ei ole pieniä osia. Ostelin itse viime viikolla ja kyllä niitä jäi liikkeeseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
22.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sörnäisissä Fida-kirpputorin ikkunassa on pitkään ollut käytetty Muumi-talo, kun olen ajanut bussilla ohi (todennäköisesti on yhäkin, viimeisin havainto viime viikon lopulta).

Vierailija
4/6 |
22.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stockalla on (sekä Tapiolasta, että keskustasta olen löytänyt), hintaa en muista ja toys ' r' us:ista löysin, siellä hinta oli noin 50 e.

Vierailija
5/6 |
22.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

meille tuli juuri citymarketin lelu-vihkonen ja siinä oli muumitalo myynnissä. eli luulisi siellä semmoisen löytyvän.

Vierailija
6/6 |
22.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli laivoja, taloja ym. Muumikamaa. Hintaa en kerennyt katsoa, kun juoksin osaston läpi... ;-)