Kumpi on kuumempi, Henry Cavill vai Matt Bomer?
Heissä on paljon samaa, katotaan kumpi on mammojen suosikki.
Eka kuva:
https://media.distractify.com/brand-img/-5qh-X4Ok/1280x670/henry-cavill…
Matt vasemmalla, Henry oikealla.
Toinen kuva:
https://pbs.twimg.com/media/EEDsPY5W4AInOo8?format=jpg&name=small
Tässä Henry vasemmalla, Matt oikealla.
Kommentit (13)
Oikeanpuoleinen molemmista kuvista. 🤷 Ovat kyllä tosi saman näköisiä.
En voi vastata kun en näitä tiedä kumpaakaan. Mitä nää on, näyttelijöitä?
On molemmat juuri sellasia mitäänsanomattomia kiiltokuvapoikia, tusinakasvoja lajissaan, yhtä tylsiä molemmat niin en voi vastata.
Pitäisikö nämä tuntea jostain tv-sarjasta tms? 
Vierailija kirjoitti:
Ihana 😊😂 joo, kuin kaksi marjaa ovat he.
Vierailija kirjoitti:
Näyttelijöitä joo, britti ja amerikkalainen.
Vierailija kirjoitti:
Haha mun mielestä taas eivät ole. Heistä saa samannäköiset kuvat kyllä, mutta filmillä ovat aivan erilaisia, ei voisi mitenkään sekoittaa toisiinsa.
Henri taetaapi olla pitempätä sorttia mitä Matti?
Nämä ei ole kumpikaan yhtään omaan makuuni mutta kai se Cavill noista olisi jos olisi pakko jompikumpi ottaa.
Vierailija kirjoitti:
nättelijöitä kumpiki ja H Cavill myös mallina ollu
Vierailija kirjoitti:
On molemmat juuri sellasia mitäänsanomattomia kiiltokuvapoikia, tusinakasvoja lajissaan, yhtä tylsiä molemmat niin en voi vastata.
Pitäisikö nämä tuntea jostain tv-sarjasta tms?
Henry Cavill tehny ainakii loistavan uran , googlett löytyy , ja yks huippurooli mm Teräsmies
Taidat olla mies joka vain kateellinen kun komeita miehiä löytyy ja nää 2 ei todellakaa ole mitää kiiltokuvapoikia mut ulkonäköä senki edestä löytyy YES !! mm Cavill vaikka nyt 40 v täyttäny ollu useissa menestyneissä elokuvissa jo pitkään , tekee mm stunttejakin aika paljon itse ! ja googlettamalla kumpikin löytynee ,,taidat itse olla olet sitte mies tai nainen olla tusinakasvo mut jotenkii tulee mielee kateus ,,,;D ja kun et voi vastaa muutakuin negatiivisesti ettet tiedä niin mistä sitte tiedät ??
En koe että kumpikaan olisi seksuaalisesti viehättävä, mutta Henryllä on komeammat kasvot.