Miten päästä yli siitä kun mies jättää toisen naisen vuoksi?
Tarvitsisin tukea, vaikka tältä palstalta saakin lähinnä pelkkiä trollikommentteja 😔
Kommentit (9)
Eipä taida auttaa kun aika . Todella ikävä tilanne , luottamus kokee kolauksen tuollaisen tapahtuman jälkeen ihmisiin. Toivotaan että sinulle koittaa paremmat ajat .
Itse pääsin yli kun ymmärsin, että elämässäni on paljon muutakin elämisen arvosta kuin vain tämä yksi mies.
No mitä muutakaan sä voit tehdä? Et kai aio jäädä tuollaista ukkoa suremaan loppuiäksesi? Hyväksy se, että homma tapahtui, et voi sitä muuttaa, ja jatka eteenpäin.
Oliko suhteenne oikeasti hyvä? Itse jätin ex-miehen, kun rakastuin toiseen. Olin kyllä jo useamman vuoden tiennyt että avioliittoni on huono. Yksin en pystynyt sitä korjaamaan ja sitten en enää halunnutkaan.
Hyväksymällä, että näin kävi. Ei siihen oikein muuta keinoa ole. Toki tapahtunut veetuttaa, sitä en vähättele.
Se toinen nainen oli seuraus, eikä juurisyy eroonne eli nyt on peiliin katsomisen paikka ja aika kohdata ne omat viat ja puutteet kumppanina.
Ajattelemalla, että harmi miehen kannalta kun ei ymmärtänyt mitä nyt menetti, vaihtoi huonompaan ja vaikka se kestäisikin (ei kestä) niin huonompi on. Sinulla on nyt tilaisuus löytää parempi mies.
Laastari