Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkähän ikäinen MInna Ottavainen on?

Vierailija
21.11.2006 |

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
21.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mä oon nyt 33v.

Vierailija
2/2 |
21.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minna Johanna Ottavainen olen minä. Kolmenkympin kriisi on tullut ohitettua reilut neljä vuotta sitten. Ei mulla itse asiassa mitään kolmenkympin kriisiä ollut. Kieltämättä kyllä vähän kauhistutti täyttää pyöreitä vuosia, mutta nyt vuosien lisääntymiseen on jo pikkuhiljaa tottunut.

Juhannuksena tuli vuosi täyteen siitä, kun aloitin Radio Novassa juontajana. Sitä ennen olen toiminut " televiissorissa" juontajana ja tuottajana, sekä ehdin olla myöskin kirjoittavana toimittajana lehdessä.

Alunperin olen Jyväskylän flikkoja. Helsinkiin tieni toi vuonna 1994, jolloin sain pestin uudesta nuorten ohjelmasta Jyrkistä. Jyväskylä-aikoinani opiskelin puheviestintää ja journalistiikkaa. Olin samaan aikaan myös kuuluttajana Radio Jyväskylässä.

Perusluonteeltani olen mukavuudenhaluinen ja joskus jopa laiska. Monesti vapaapäivät menevät pitkään nukkuessa, ystäviä tapaillessa sekä ulkoillessa.

Ulkomailla yksi intohimoistani on istua kadunvarsikuppilassa ja tarkkailla kaikkia ohikulkijoita. Voit vaan arvata, ettei mikään yksityiskohta ohimenevässä kadunkulkijassa jää huomaamatta. Monesti siinä istuskellessani myös huomaan törmääväni siihen, että mietin tyystin tuntemattomien ihmisten ammattia, harrastuksia ja siviilisäätyä. Se vaan on niin kivaa...

Joskus olen harrastanut liikuntaa intohimoisesti, mutta nyt, kun ikä ja kroppa eniten liikuntaa kaipaisi, olen valitettavasti laiskistunut. Urheilu on tänä päivänä minulle yhtä kuin ulkona kävelyä tyttöystävän kanssa. Kymmenen kilometrin kävelylenkki menee suhteellisen vaivattomasti, kun on paras ystävä juoruseurana. (Kokeile vaikka.) Niinhän sitä sanotaan, että kävelylenkillä pitää pystyä puhumaan... ja minähän tyttö pystyn.

Ruuanlaitto ja kotityöt ovat elämäni kompastuskiviä; en kerta kaikkiaan osaa kokata. Pussaan paremmin, kuin kokkaan! Se onkin mun motto. Jokin aika sitten päätin tehdä omenapiirakan. Mikäpäs sen maukkaampaa, kuin syksyn tuoreet omenat lämpimän taikinan välissä. Ajattelin kuitenkin helpottaa piirakan tekoa; ostin valmiin murotaikinan. Taikinaa tuli kuitenkin ostettua kuin isompaakin piirakkaa varten, joten päätin tehdä ompputortusta sellaisen kannellisen. Niin kuin sarjakuva Aku Ankassa Mummo Ankka aina tekee. Ihan nätiltä se piirakka näytti, mutta makua ei pystynyt pelastamaan edes kahden desin vaniljakastike.

Siivoamisesta mä en viitsi puhuakaan. No, ehkä sen verran, että olen suurkuluttaja kaikille erilaisille " sumutuspesuaineille" . Mulla on oma desinfioiva sumutuspullo wc- tiloihin, keittiön kaakeleihin, ikkunoihin ja peileihin sekä tietysti liedelle ja muille pinnoille. Se on tärkeää, että koti tuoksuu hyvälle. Mieluusti pyyhkisin kaikki paikat huuhteluaineella, sen raikkaan tuoksun takia.

Toivottavasti nyt ymmärrät mua himppusen verran paremmin Radio Novan taajuudella. ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kahdeksan