Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Japanissa uso eli kai tunnistamaton meri objekti

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon ite UAP diggarina aina painottanu sitä et meriä pitäs tutkii enemmän. Tosi paljon UFO havaintoja menee ihan suoraa merii ja tulee myös sieltä pois. 

Vierailija
2/13 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut otsikosta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En uso.

Vierailija
4/13 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on venäläinen pakokapseli. Tuo oli kokeilu jos putelle tulee kiire poistua maasta. 

Vierailija
5/13 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielenkiintoinen möhkäle joku vanha reliikki vai vanha merimiina?.ulkonäkö aika tykinkuulatyyppinen mutta iso.mysteeri tosiaan.

Vierailija
6/13 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootteko koskaan perehtyny siihen yhteen venäläiseen tapaukseen missä sukellusvene näiki monta objektia tulevan heitä vastaan MUODOSTELMASSA, sitte ne syöksy ihan täysiin ylös taivaisiin. Siis suoraan vedestä. 

Sit en oo ihan satavarma liittyykö tää tapaus siihen samaan, mutta yhdessä tapauksessa ne sukelsi jossain vesissään, ja ne sielä näki jotain humanoideja mitkä tuli siis kirjaimellisesti veden alla niiden sukeltajien luo ja syös ne takas pinnalle. Noi on Armeijan juttuja eli siis virallisia tapauksia. 

Vierailija
7/13 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mielenkiintoinen möhkäle joku vanha reliikki vai vanha merimiina?.ulkonäkö aika tykinkuulatyyppinen mutta iso.mysteeri tosiaan.

Ei ole ainakaan räjähde koska uutisen mukaan kohde kuvattu ja se on sisältä ontto.

Vierailija
8/13 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta se on rannalla, niin eikös sen pitäisi olla UBO?

Vierailija
9/13 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

1970-luvulla Yhdysvaltain merivoimien USS Trepang -hyökkäyssukellusvene kuvasi valtavia tunnistamattomia objekteja arktisella merellä... 

https://www.theblackvault.com/casefiles/arctic-ufo-photographs-uss-trep…

Vierailija
10/13 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Godzillan muna.

Vierailija
11/13 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meripoijun kellukehan se.  Metallipalloja käytetään siellä missä muovikellukkeet eivät kestä aallokkoa tai ankkuriketjun painoa.

USO = Unidentified Submerged Object.  Tämä objekti oli rannalla, ja ontto, eli kelluu.

Vierailija
12/13 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Zele käyny vähän uittamassa boltseja.

Vierailija
13/13 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossahan sanottiin että se saattas olla vain ikivanha poiju, joka on irronnut ankkuristaan jostain syystä ja lähtenyt ajelehtimaan.

Itse olen taipuvainen uskomaan että näin on mutta pitäähän sitä kaikilla nykyään olla oma mysteeripallukkansa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan viisi