olenko ainoa 30+ joka ei ole koskaan käynyt kosmetologilla ? nolottaa!
entäs sitten kun pelkään saavani niistä laitteista tai vehkeistä pahimmassa tapauksessa jopa HIV:n, mistä tietää onko ne kunnolla steriloitu, eihän kosmetologit mitään lääkäreitä kuitenkaan ole!!
Kommentit (10)
Puhtaudesta en tiedä.
Mut mua ällöttää kampaajalla ne sudit millä ne lopuks sutii niskasta ja muualat hiuksenpätkiä. Niitä kun ei taatusti pestä kovinkaan usein. Joku hikiniska-hilsepää on ollu just ennen mua.. yäk.
Tuskin menen toiste. Ja ihan tosi tuo kosmetologien sterilointitaito, yksi ja toinen kertoo saaneensa jalkasienen tai jonkun muun pöpön jalkahoitajalla ja kosmetologeja heistä suurin osa on.
häämeikissä. Pidän epähygieenisenä, kun ottavat samoista meikeistä kaikille. Kysyin hygieniasta. Hän sanoi, että ammattilaiset ovat hygieenisia ja kehui puhdistavansa meikkisienet. Kumminkin sienen mukana siirtyy pöpöjä yhteisiin meikkeihin, kun joka sipaisulla ei oteta uutta sientä. Ostin omat meikit häneltä ja niitä vaan laitettiin. Epähygieenistä on minusta.
Ammattitaitoinen MEIKKAAJA ottaa meikkivoidetta spatulalla palettiin, josta se levitetään meikkisienellä asiakkaan kasvoille. Sama asia peitevoiteen ja muiden voidemaisten tuotteiden kanssa.
Rispsivärikin levitetään erillisellä ripsiharjalla, EI ripsivärin omalla sudilla.
Luomivärisiveltimet desinfioidaan jokaisen käyttökerran jälkeeen.
KOSMETOLOGi ei aina ole = MEIKKAAJA
Vierailija:
häämeikissä. Pidän epähygieenisenä, kun ottavat samoista meikeistä kaikille. Kysyin hygieniasta. Hän sanoi, että ammattilaiset ovat hygieenisia ja kehui puhdistavansa meikkisienet. Kumminkin sienen mukana siirtyy pöpöjä yhteisiin meikkeihin, kun joka sipaisulla ei oteta uutta sientä. Ostin omat meikit häneltä ja niitä vaan laitettiin. Epähygieenistä on minusta.
En oo ikinä käyny, ja vähän jännittää mennä, kun jotenkin en haluis tunnustaa että ekaa kertaa ollaan liikenteessä. Antakaakin jooko hyviä vinkkejä, miten voisin vaikuttaa " vanhalta tekijältä" ;-)
1. kerta; koemeikki. Ämmä meikkasi huonommin kuin minä, ja yhtään liioiteltuna sanon että meikkasi kuin 3-luokkalainen joka vasta opettelisi meikkaamaan.
En kehdannut kävellä edes pihalla. Peruin siis häämeikkini, ja meikattavaksi en ainakaan enää mene.
2. kerta; polttareissani kävin kasvohieronnassa, johon kuului naamanpuhdistusta sekä kasvojen, käsien ja hartioiden hieronta.
Se oli ihanaa! Mutta ällötti se kamala " viimeistelyvoide" , kamalan rasvaista sotkua ja naama helotti punaisuutta.
Hieronta oli ainoa ihana asia.
Ajan ja rahan hukkaa, minulle hemmottelua on vaikka joku hyvä ruoka tai shoppailu hyvässä seurassa, kahvilla istuminen tai hyvä kirja eikä missään piinapenkissä istuminen. SItäpaitsi puristelen itse mieluummin omat mustapäät ja finnit.
Menet vaan omana itsenäsi, sanot että olen ensimmäistä kertaa. Saat varmaan extra ihanan käsittelyn ja opastuksen!
Että ihan hivin voisi saada... Ammattitaitoisten kosmetologien tekemät hoidot eivät ole missään määrin epähygieenisiä. Minä en ole koskaan kuullut kenenkään saaneen kosmetologien luota mitään tauteja ja olen hoitojen suurkuluttaja. Ja monessa paikassa finnejä ei todellakaan enää puristella, vaan ihon puhdistukseen käytetään ultraääntä, jonka jälkeen naama ei todellakaan punoita.
Kaikki kosmetologit eivät varmasti ole hyviä meikkaajia, joten siihen en ota kantaa, mutta muuten sanon, että kaikki hoitoon, kipin kapin. Mikään ei ole ihanampaa kuin maata kaksi tuntia jonkun hemmoteltavana. Joku rauhoittava naamio, miellyttävä hieronta ja lepoa ja rauhaa. Todella tasokkaissa paikoissa saa myös kevyen meikin hoidon päätteeksi, jolloin vielä näyttää säteilevältä sen lisäksi että tuntee olonsa rentoutuneeksi.
tiedä mikä on kosmetologi. Että sikäli et ole yksin.