Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Isäni nimitteli minua suuruudenhulluksi, kun aloin menestyä elämässäni

Vierailija
22.02.2023 |

En hyväksynytkään surkeaa kohtaloani perheen syntipukkina, vaan ymmärsin omat kykyni ja aloin menestyä. Pääsin yliopistoon, sain kivan työpaikan ja lapsenikin voivat hyvin. Tämä liikehdintä on isälleni suuruudenhulluutta. Hän itse on ollut suuren osan elämästään työttömänä, heittänyt lahjansa menemään ja ollut kaiken suhteen hyvin pessimistinen ja katkera.

Pakko sanoa, että tuo isän kommentointi satuttaa todella paljon. Ajattelin, että yleensä vanhemmat haluavat lapsensa parasta. Ei tunnu siltä.

Toisaalta, nyt kun katsoo elämää taakse päin, niin tämähän juuri on sitä, mitä olisi pitänyt odottaa. Isä ei ole oikeastaan koskaan kohdellut minua hyvin (lapsena fyysistä ja henkistä kaltoinkohtelua), mutta nyt vasta oikeasti olen valmis sen hyväksymään. Olen turhaan hakenut häneltä hyväksyntää monta vuotta.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi olla, että isäsi haluaa sinulle parasta, mutta on vaan todella hukassa sen suhteen mitä se paras vois olla.

Ei, vaan on ihan oikeasti olemassa usean polven työttömiä, joiden mielestä koulu on täysin turhaa ajanhukkaa jne. Ja tätä kun hokee lapselle pienestä pitäen, niin sitä voi jopa uskoa.

Vierailija
22/29 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niitä lapsia vaan tulee vaikka ei niitä niin haluaisi.

T. Vahinko vuodelta -97

Nyt on pakko kysyä, miten sinä sait tietää olevasi vahinko?

Minä olen meidän perheen kolmas tyttö äiti ei pitänyt vakan alla sitä, että on aina tykännyt enemmän pojista kuin tytöistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma isäni halveksunnallaan pilasi isosti elämääni. Inho on täytynyt olla suurta.

Vierailija
24/29 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet menestyksesi ansainnut. Poista elämästäsi myrkyllinen ihminen.

Vierailija
25/29 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa ankeuttava isä. Mitä hän sitten haluaisi? Sitä, että jäisit työttämäksi ja kotiin odottaman kuolemaa?

Tuskin, tunteepahan vain itsensä luuseriksi verrattuna lapseensa ja käyttäytyy kuten luuseri. Eiköhän hän silloin olekin luuseri.

Ihan samoin hän käyttäytyy kuin palsta-incelit.

Vierailija
26/29 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikeitten ihmisten kanssa ei ole pakko olla tekemisissä. Jätä vanha katkera ukko menneisyyteen.

Vierailija
27/29 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika tyypillinen matalasti koulutettu syrjäytyvä suomalaismies.

Onnekai vain viidesosa miehistä syrjäytyy, se heikoin aines.

Vierailija
28/29 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä tuollainen käytös johtuu alemmuudentunnosta.

Vierailija
29/29 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isukki on se heikoin lenkki sun elämässä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan seitsemän