Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mihin näistä mieluiten lähtisit lomalle viikoksi?

Vierailija
22.02.2023 |

Mietinnässä nämä hyvinkin erilaiset kohteet alku syksyyn. Tietysti hinta vaikuttaa lopulliseen päätökseen, mutta näitä kohteita ollaan mietitty. Matkassa olisivat minä, mies ja 6v tyttö. Sekä toisen meidän vanhemmat. Saa myös kertoa, jos kokemuksia jostain näistä kohteista.

Mihin näistä mieluiten lähtisit lomalle viikoksi?

Vaihtoehdot

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kypros. Kaupungit ei kiinnosta. Pitkät lennot lapsen kanssa on nihkeitä. Garda on kyyhkyläisille, siitä ei saa lapsen ja appivanhempien kanssa täyttä iloa irti. Kroatiasta tykkään tosi paljon, mutta siellä rannat on kivikkoisia. Hiekkarantoja ei ole tai jos on, niin ne on keinotekoisia. Lapselle hiekkarannat voisi olla kivemmat, joten Kypros jää jäljelle.

Vierailija
22/27 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä isovanhemmilla ole mitään ideoita ja ajatuksia? Luulisi nykyajan 50-60 vuotiailla (?) olevan vaikka kuinka paljon tietoa kaikesta.

Lapsi on myös niin pieni, että en ajattelisikaan jotain suurkaupunkia, varsinkin jotakin Losia, jonne lentää jo vuorokauden ja aikaeroa on 10 tuntia... Karsisin siis ihan heti kaukana olevat pois. Kun aikaa on vain viikko ja seurue on mikä on, niin lähtisin Eurooppaan. Matkakohteita olisi kyllä paljon enemmän kuin nuo muutama ja tietoa todella löytyy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Garda on  i h a n a. Oltiin viime vuonna ja milloin tahansa voisin mennä uudelleen. Ah Sirmione, Riva del Garda ja Limone del Garda. Sinne riittää viikko,  kaukokohteisiin ei

Vierailija
24/27 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on vaan viikko aikaa, jättäisin kyllä noi kohteet pitkien lentojen ja isojen aikaerojen päässä väliin. varsinkin itsellä toi itään päin meneminen laittaa pään ihan sekaisin moneksi päiväksi. länteen on vähän helpompaa. 

Vierailija
25/27 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gardalla on myös lapselle huvipuistoja ja vesipuistoja, vesibussilla voi seilata kaupunkien välillä. 

Vierailija
26/27 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riikaa ei listalla ollut, mutta, köyhänä itse vinkkaan että Riikan lentoja saa nyt alle kympillä. Ei mulla muuta.

Vierailija
27/27 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riikaa ei listalla ollut, mutta, köyhänä itse vinkkaan että Riikan lentoja saa nyt alle kympillä. Ei mulla muuta.

Riikan nähtävyydet ovat köyhät ja nopeasti katsotut. Viikko siellä on aivan liian pitkä aika, viikonloppu riittää. Sitä paitsi ap:n porukalla ei ole ilmeisesti rahahuolia, joten heidän ei tarvitse päästä alta satasella lomalle...