Seksielämä alussa, yhdyntä ei tunnu kummallekkaan
Oon vanhempi nainen, joka oli vielä äskettäin neitsyt (ei siis minkäänlaisia sormi-/välineellistä penetraatioita aikaisemmin). Mietin että voiko neitsytkin olla valmiilksi "löysä" kun yhdyntä ei tunnu oikein miltään ja mieskin on antanut ymmärtää samaa. Voiko "käyttämättömyys" ja ikä aiheuttaa sen että vagina löystyy itsestään ja auttaako lantionpohjalihasten treenaus tähän ongelmaan.
Kommentit (7)
Kaikki eivät vain sovi fyysisesti niin hyvin yhteen. Voihan olla että nainen on löysemmänpuoleinen ja miehellä pieni jolloin sopivuus on etsimisen takana. Erilaisia apuvälineitä onneksi on, esimerkiksi penisrenkaita ym voi kokeilla avuksi. Asentojakin voi vaihtaa, yleensä takaapäin tuntuu tiukemmalla molemmista ja mies yltää syvemmälle.
mikä on vanhempi nainen ??. No ilmeisesti olet törmänyt vain pikku kullin. Ei kun hakuseen BBC
Vibrat tms mukaan. Niitä olisi hyvä kokeilla ensin omin päin, jos ovat uusi juttu.
Mikä on vanhempi? Minä olen monta vauvaa saanut keski-ikäinen nainen ja aina treenannut pimppiä ahkerasti. Uusi mies sanoi jo alusta lähtien että olen tosi tiukka ja pelkäsi että satuttaa mua. Ei meinannut millään uskoa että mulla on kolme lasta. Eli siitä vaan treenaamaan.
Olet varmaan tietoinen, ettei kovinkaan moni saa pelkässä yhdynnässä orgasmia. Pyydä miehltäsi suuseksiä ja sormetusta, muista liukkaraako miehesi kuitenki orgasmin? Anna sinäkin miehellesi smanlaista..onnea matkaan.
Miellä on jumpattu ja opeteltu. Seksis yhdistyy monet eri taidot ja taidot vaatii monenlaista harjotusta. Nauttiminen on taito. Osa ei osaa koskaan nauttia edes elämästään.
Lantionpohjalihakset, sekä omien tuntemusten tunnistaminen, fyysinen yhteensopivuus ym. Tottakai nainen voi olla väljä ihan nuoresta pitäen. Samoin mies voi olla isokaluinen, vaikka olisi neitsyt.