Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko epänormaalia ettei halua nousta aikaisin koska päivästä tulee muuten liian pitkä?

Vierailija
21.02.2023 |

Laitan lapset aamulla kouluun ja menen sen jälkeen takaisin nukkumaan. Herään kun lapset tulevat kotiin n. klo 14-15 aikoihin. Sitten juon kahvit ja asennoidun päivään. Nukkumaan menen joskus kolmen pintaan yöllä. Yöllä on mukavampi tunnelma. Aamun kirkkaus on kamalaa ja ajatus siitä että pitäisi olla iltaan asti hereillä on vastenmielinen. Olen pitkällä lomalla tällä hetkellä.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukun pitkään, koska en pidä valosta, en niinkään välttele päivän tunteja. En myöskään jaksa kaikkea ihmisten hälyä paljoa, jolloin sitä kuuluu vähemmän päivään. Yöllä on mukavan rauhaista.

Vierailija
22/22 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa että leimataan töitä vältteleväksi vetelehtijäksi, vaikka kirjoitin että olen pitkällä LOMALLA. Loma on sellainen mitä saa kun tekee töitä. Pitkän loman saa kun on tehnyt paljon töitä, eikä lomaillut juurikaan. Menkää takaisin kouluun opettelemaan lukemisen ymmärtämistä.

No mutta joo. Taidan olla masentunut. Tai uupunut. Tai molempia. Syytkin on selvät. Olen paiskinut töitä hullun lailla, venynyt ja paukkunut. Siihen lisäksi vuosia kestänyt armottoman stressaava elämäntilanne.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän seitsemän