Kuinka paljon sinä kiroilet?
Ovatko ihmiset alkaneet kiroilla enemmän, vai kultaako aika muistot?
Montako kertaa päivässä sinä kiroilet?
Kommentit (9)
Olen koko elämäni aikana sanonut kirosanan ääneen varmaan alle 10 kertaa. Kirjoituksessa käytän kuitenkin melko usein tehokeinona.
Liikaa, en ääneen, mutta mielessäni. Äiti ei tykännyt mun kiroilusta, lopetin sen kokonaan tai lähes.
Sit hän joutui hoivakotiin (muistisairaus), kävin katsomassa ja vahingossa pääsi kirosana. Ennätin ajatella, et uups, mitähän tästä nyt tulee? Hän rupesikin nauramaan! :)
Siitä tuli sitten vähän niinkuin tapa. Pitäs taas "ulosoppia" se.
Pari vittua päivässä saatan sanoa. Riippuu kyllä seurasta, esim. äitin tai mummon kanssa en kiroile ollenkaan.
En oikeastaan yhtään. Ehkä kerran kuussa voin sanoa että paskat siitä tms.
Nykyään en juuri ollenkaan. Ikävuosina 15-25v tuli kiroiltua jonkun verran, välillä paljonkin (seurasta riippuen).
Melko harvoin. Vahingossa ei lipsahda juuri koskaan, vaan kirosanat ovat toisinaan tietoisia tehokeinoja kun haluan korostaa jotain asiaa puhuessani.
Lähipiirissäni on useampi ihminen jotka viljelevät kirosanoja suunnilleen jokaisessa sanomassaan lauseessa. Tämä on toisinaan huvittavaakin ja välillä matkin heitä, kun puhutaan jostain täysin neutraalista asiasta ja toinen tunkee neutraalilla äänensävyllä puhuessaan seitsemän kirosanaa yhteen lauseeseen. :D Pidän sitä pienenä ihmeenä etten ole itse alkanut vielä puhua samalla tavalla.
Aivan saatanan usein. Se tekee niin hyvää.